بسته شدن M25 2024: سومین تعطیلی تمام آخر هفته برای 12 تا 15 ژوئیه برنامه ریزی شده است

بسته شدن M25 2024: سومین تعطیلی تمام آخر هفته برای 12 تا 15 ژوئیه برنامه ریزی شده است

بخشی از M25 این آخر هفته به طور کامل بسته خواهد شد – سومین مورد از پنج بسته کامل آخر هفته که بر جاده اصلی به عنوان بخشی از ارتقاء 317 میلیون پوندی تأثیر می گذارد.

  • سومین تعطیلی تمام آخر هفته بخش M25
  • بزرگراه بین تقاطع 10 و 11 بسته شد
  • از ساعت 9 شب جمعه 12 ژوئیه تا ساعت 6 صبح دوشنبه 15 جولای
  • تاخیرهای مورد انتظار به عنوان انحرافات در محل قرار خواهند گرفت
  • سومین تعطیلی تمام آخر هفته ارتقاء Wisley
  • دو تعطیلی دیگر بین ژوئیه و سپتامبر برنامه ریزی شده است

بزرگراه M25 بین تقاطع‌های 10 و 11 از ساعت 21 روز جمعه 12 ژوئیه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 15 ژوئیه برای ساخت و نصب پل در دوربرگردان در تقاطع 10 بسته خواهد شد.

بزرگراه ملی به رانندگان هشدار می دهد که منتظر تاخیر باشند و فقط در صورت لزوم سفر کنند. همچنین از رانندگان می‌خواهد که برنامه‌های ناوبری نشسته خود را نادیده بگیرند و فقط انحرافات رسمی را دنبال کنند.

جاناتان وید، مدیر ارشد پروژه ملی بزرگراه، گفت: «دو تعطیلی قبلی با پیشرفت قابل توجهی در هر دو به خوبی پیش رفته است. ما از همه رانندگان می خواهیم که مسیر رسمی انحراف را دنبال کنند زیرا این بهترین شانس برای رسیدن به مقصد در زمان مناسب است. لطفاً Sat-navs خود را نادیده بگیرید و در عوض مسیر انحراف ما را دنبال کنید.”

این تعطیلی می‌تواند بر افرادی که از شمال برای جشنواره سرعت گودوود در آخر هفته سفر می‌کنند تأثیر بگذارد. اگر قصد شرکت در این رویداد را دارید، باید از قبل برنامه ریزی کنید و زمان زیادی را برای تأخیر در نظر بگیرید.

مسیر انحرافی برای بسته شدن M25 چیست؟

این تقاطع‌ها برای ترافیک سفر به یا از فرودگاه‌های هیترو و گاتویک، بنادر دوور یا پورتسموث مهم هستند و می‌توانند منطقه‌ای پر ازدحام باشند. رانندگانی که برای مسابقات نهایی تنیس در روزهای شنبه 13 و یکشنبه 14 جولای به ویمبلدون در جنوب غربی لندن می روند نیز ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند.

محل اتصال 10 تا 11 در جهت عقربه های ساعت

از M25 در J10 خارج شده و از خروجی سوم به سمت شمال خارج شده و به A3 محدود شده به A245 Painshill Junction، A245 به سمت Woking، و Byfleet، سپس در چهارراه شش راه، خروجی پنجم را به سمت A320 بروید و به M25 Junction 11 ادامه دهید. انحراف به پایان خواهد رسید.

تقاطع 11 تا 10 خلاف جهت عقربه های ساعت

از M25 در J11 خارج شده و از خروجی سوم به سمت A320 جنوب به سمت ووکینگ خارج شوید، سپس در چهارراه شش راه، از A245 به سمت Byfleet بروید، در A245 تا تقاطع A3 Painshill ادامه دهید، سپس از خروجی سوم به سمت جنوب خارج شوید. A3 به تقاطع 10 که در آن انحراف به پایان می رسد.

چرا M25 در Junction 10 بسته می شود؟

بسته شدن به پیمانکاران اجازه می دهد تا پل جدیدی را به عنوان بخشی از “طرح بهبود اتصال 10” 317 میلیون پوندی برای افزایش تعداد خطوط برای کمک به بهبود جریان ترافیک به عنوان بخشی از استراتژی سرمایه گذاری 24 میلیارد پوندی دولت در جاده نصب کنند.

بسته شدن کامل قبلی در ماه مه شاهد انجام کارهای مشابهی در ژیراتور شرقی بود. اولین بسته شدن M25 در تقاطع در ماه مارس بود، در حالی که اوایل این ماه یک شبه بسته به سمت غرب وجود داشت.

همچنین ببینید
بزرگراه های هوشمند چیست و چگونه آیا کار می کنند
بسته شدن بزرگراه M25 در ژوئن
بهترین خودروها برای رانندگی در بزرگراه

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل