سیتروئن e-C3 توسط Auto Express به عنوان خودروی سال انتخاب شد

سیتروئن e-C3 توسط Auto Express به عنوان خودروی سال انتخاب شد

Auto Express با سیتروئن e-C3 این جایزه معتبر را به عنوان خودروی سال انتخاب کرد.

Auto Express فهرست برندگان جوایز سالانه New Car خود و Citroen e-C3 الکتریکی هاچ بک به عنوان خودروی سال انتخاب شد.

هیوندای همچنین چهار جایزه در دسته‌های مختلف دریافت کرده است، و فورد موفق شده است جوایز خودروهای تجاری را به خوبی انجام دهد – با e-Transit Custom برنده ون برقی سال.

سیتروئن e-C3 یک ماشین الکتریکی کوچک فوق‌العاده است، به طوری که جایزه خودروی سال را توسط Auto Express دریافت کرده است. داوران تحت تأثیر ارزش پول، راحتی و فضای داخلی آن قرار گرفتند. قیمت آن کمتر از 22000 پوند است که در اواخر سال جاری به فروش می رسد، و آن را به یکی از ارزان ترین خودروهای الکتریکی تبدیل می کند که می توانید خارج از Dacia Spring و Citroen Ami.

جلو سیتروئن e-C3

سیتروئن کوچک همچنین جایزه Supermini سال را به خانه برد. Paul Barker، ویرایشگر Auto Express در مورد پیروزی e-C3 گفت: “2024 یکی از رقابتی ترین سال ها برای جوایز خودروهای جدید بود، که باعث می شود سیتروئن C3 جدید در راه رسیدن به برنده کلی دو رده برنده شود. یک دستاورد حتی برجسته تر.

سیتروئن e-C3 عقب

«فناوری Advanced Comfort سیتروئن که در سیستم تعلیق آن و صندلی‌های داخل کابین جادار اعمال می‌شود، به خودی خود جذابیت زیادی به C3 می‌دهد. با این حال، این چشم انداز یک نسخه کاملاً الکتریکی با قیمت کمتر از 22000 پوند است که جایگاه خود را در صدر لیست بسیار چشمگیر خودروهای انتخاب شده ثابت می کند.»

پیک فورد ترانزیت

25 دسته در جوایز Auto Express به اضافه جایزه معتبر خودروی سال وجود دارد. خودروهای تجاری فورد امسال عملکرد خوبی داشته اند، با Ranger برنده پیک آپ سال، Ranger یک href=”https://www.carwow.co.uk/ford/e-transit-custom”>e-Transit Custom به عنوان ون برقی سال معرفی شد و جایزه ون سال به پیک حمل و نقل.

Hyundai Ioniq 5 N

یکی دیگر از برندهای شایان توجه هیوندای است که امسال چهار جایزه را به خود اختصاص داده است. i10 خودروی شهری سال است، SUV سایز متوسط ​​به SUV سال می‌رسد =”/hyundai/tucson”>توسان و خودروی سال شرکت کوچک کونا است. هیوندای Ioniq 5 N نیز به عنوان خودروی پرفورمنس سال انتخاب شده است.

می‌توانید خلاصه کامل برندگان امسال را در وب‌سایت Auto Express دریافت کنید.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل