10 بهترین جایگزین داچیا داستر در سال 2024

10 بهترین جایگزین داچیا داستر در سال 2024

اگر به دنبال یک SUV ارزان هستید، داچیا داستر احتمالاً در رادار شما مدل جدید اواخر سال گذشته معرفی شد و به زودی به فروش می رسد.

دوستر تنها گزینه شما برای SUV نیست، بنابراین چه به دنبال چیزی شیک‌تر هستید، یک EV یا هفت نفره، در اینجا 10 مورد از بهترین جایگزین داچیا داستر وجود دارد.

بهترین جایگزین داچیا داستر عبارتند از:

  1. سیتروئن C5 ایرکراس
  2. داچیا جوگر
  3. اشکودا کاروک
  4. هوشمند شماره 1
  5. Volkswagen T-Cross
  6. Toyota Yaris Cross
  7. رنو کپچر
  8. Fiat 600e
  9. سوزوکی ویتارا
  10. MG HS

1) سیتروئن C5 ایرکراس

سیتروئن جلوی C5 Aircross

در مورد ارزش پولی، سیتروئن C5 ایرکراس سخت است. اما به نظر نمی رسد که در یک سوله نشسته اید. شما مجموعه‌ای از کیت استاندارد دریافت می‌کنید، و این یکی از راحت‌ترین خودروها در کلاس خود است.

شما باید مقداری پلاستیک خش دار داخل آن را تحمل کنید، با این حال این هزینه کمی برای میزان کاربردی بودن شما است. C5 Aircross یک همراه خانواده عالی است، به همین دلیل است که جایزه ارزش های خانوادگی را در جوایز خودروی سال Carwow 2024.

2) داچیا جوگر

جگر جلو

اگر بیشترین تعداد صندلی را با کمترین پول می خواهید، داچیا دوباره کمک می کند. Jogger ارزان‌ترین خودروی هفت نفره‌ای است که می‌توانید بخرید، و بیش از جادار است.

راحت، رانندگی آسان است و همه اسباب‌بازی‌هایی را که نیاز دارید ارائه می‌کند. این ماشین سرعتی نیست، مخصوصاً با هفت نفر سرنشین، اما موتور بنزینی نازک اقتصادی و ارزان است.

3) Skoda Karoq

Skoda Karoq front

اشکودا شهرت دیرینه ای به دلیل کاربردی بودن بیهوده دارد و Karoq گواهی بر این امر است. این یک دستگاه همه کاره عالی است، فضای داخلی غاردار، تجهیزات زیادی را ارائه می دهد و همچنین رانندگی با آن راحت است.

باید از موتورهای سطح پایین آهسته اجتناب کنید، و مدل‌های برتر می‌توانند گران شوند. برای خود یک خودروی میان رده با موتور بنزینی 1.5 لیتری تهیه کنید و برنده خواهید شد.

4) هوشمند شماره 1

هوشمند شماره 1 جلو< /em>

یک ماشین برقی عالی با قیمت مناسب می‌خواهید؟ هوشمند شماره 1 یکی از بهترین هاست. با پولی مشابه با سایر شاسی بلندهای بنزینی، شما یک خودروی برقی با ظاهری بداخلاق دریافت می کنید که رانندگی فوق العاده ای دارد، به طوری که در جوایز Carwow Car of the Year 2024 بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

ممکن است به اندازه داستر عملی نباشد، و احتمالاً گرانتر نیز خواهد بود – قیمت داستر هنوز تایید نشده است – اما شما در قبال پول خود کیت ایمنی زیادی دریافت می کنید و دارای یک فضای داخلی باکیفیت تر از داچیا.

5) فولکس واگن تی کراس

جلوی T-Cross VW

برخی افراد فقط باید یک نشان آلمانی شیک روی کاپوت داشته باشند، و اگر شما یکی از این خریداران هستید، Volkswagen T-Cross است. SUV مقرون به صرفه برای شما قطعات زیادی را با Volkswagen Polo به اشتراک می‌گذارد، و در نتیجه به اندازه داستر عملی نیست.

گفته شد، با وجود اندازه کوچک‌تر، همچنان فضای داخلی عالی را ارائه می‌کند، و T-Cross یک SUV کوچک با ظاهری عجیب و غریب با تجهیزات استاندارد فراوان است. همچنین به لطف دید عالی، رانندگی در شهر بسیار آسان است.

6) تویوتا یاریس کراس

تویوتا یاریس کراس

Toyota Yaris Cross یک SUV است که بدون زحمت وارد زندگی روزمره شما می شود. دارای یک چکمه بزرگ و همه کاره، فضای داخلی مناسب و کاملاً با آخرین فناوری بارگذاری شده است. شما همچنین یک موتور هیبریدی جرعه جرعه سوخت دریافت می کنید که باعث صرفه جویی در هزینه پمپ ها می شود.

این موتور ممکن است در سرعت کمی پر سر و صدا باشد، اما اگر تویوتا باشد، بعید است که اشتباه کند. یاریس کراس همچنین با ضمانت “Relax” تویوتا ارائه می شود. تا زمانی که آن را به موقع در نمایندگی تایید شده سرویس کنید تا 10 سال پوشش داشته باشد.

7) رنو کپچر

جلو کپچر جدید رنو< /em>

به دنبال یک SUV با ذوق فرانسوی هستید؟ رنو کپچر خودرویی با ظاهر عالی است که به درستی کاربردی نیز می باشد. این صندوق دارای یک چکمه بزرگ، فضای زیادی برای پای عقب و فضای داخلی شیک به عنوان یک امتیاز اضافی است.

Captur است همچنین با طیف گسترده ای از موتورهای هیبریدی موجود است که برخی از آنها در داستر نیز وجود دارند. آنها می توانند در شتاب شدید کمی پر سر و صدا باشند، اما مصرف سوخت مناسبی خواهید داشت.

8) فیات 600e

Fiat 600e جدید< /em>

شاسی‌بلندهای الکتریکی از Fiat 600e شخصیت‌مندتر نیستند. این استایل یکپارچهسازی با سیستمعامل بد بو باید لبخندی بر لبان شما بیاورد و چیزی بیش از یک چهره زیبا است. فضای داخلی زیادی دارید، کیت استاندارد زیادی دارید و همچنین رانندگی راحت است.

شما باید یک سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بد را تحمل کنید، و صندوق عقب آن بزرگ‌ترین نیست، اما 600e آنقدر ارزان است که به این مشکلات توجه کنید. اگر کاملاً آماده تغییر به یک خودروی برقی نیستید، می‌توانید نسخه بنزینی 600 را نیز تهیه کنید که حتی ارزان‌تر است.

9) سوزوکی ویتارا

سوزوکی ویتارا جلو

Suzuki Vitara یک شاسی‌بلند بدون زواید است که فضای زیادی برای خانواده‌ای در حال رشد دارد. همچنین طراحی درشت و خشن دارد، کمی شبیه داستر است، و برای پول بسیار مجهز است.

این سالم‌ترین شاسی‌بلند موجود در بازار نیست، اشکودا کاروک محصولی بسیار ممتازتر به نظر می‌رسد، اما چیزی کاملاً جذاب در سادگی ویتارا وجود دارد.

10) MG HS

MG

شما نمی توانید بدون ذکر MG HS در مورد SUV های مقرون به صرفه صحبت کنید. از نظر فضای داخلی نسبت به پول، نزدیک‌ترین به داستر است، و همچنین فضای داخلی نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد.

متأسفانه، کیفیت مواد با طراحی درجه یک مطابقت ندارد، و به لطف یک گیربکس اتوماتیک کند، رانندگی کردن بهترین نیست. HS به لطف لیست طولانی تجهیزات و تجربه رانندگی راحت، برخی از نقاط قهوه ای را به دست می آورد.

سؤالات متداول داچیا داستر

آیا داچیا داستر جدیدی را عرضه می کند؟

آنها واقعاً هستند. داچیا داستر جدید اواخر سال گذشته معرفی شد و از فناوری بسیار بیشتری نسبت به قبل برخوردار است. همچنین دارای طراحی جدید و مدرن تر و همچنین بسیاری از ویژگی های هوشمندانه در داخل است.

داچیا داستر جدید چقدر است؟

قیمت داچیا داستر جدید هنوز نهایی نشده است، اما می توانید انتظار داشته باشید که قیمت آن از کمتر از 20000 پوند شروع شود. نقطه فروش منحصربه‌فرد این خودرو همیشه این واقعیت است که ارزش پولی آن عالی است، و دلیلی برای تغییر این وضعیت در حال حاضر وجود ندارد.

چه خودروهای جدید داچیا در سال 2024 عرضه می شوند؟

علاوه بر داستر جدید، که به زودی به فروش می رسد، داچیا اسپرینگ کاملاً جدید نیز اولین نمایش خود را داشته و اکنون در فروش است. فنر یک خودروی برقی شهری با قیمت کمتر از 15000 پوند است که آن را به ارزانترین خودروی برقی در فروش در انگلستان در حال حاضر.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل