بی ام و سری 1 جدید فاش شد: آیا اکنون بهترین هاچ بک شیک است؟ 

بی ام و سری 1 جدید فاش شد: آیا اکنون بهترین هاچ بک شیک است؟ 

این بی‌ام‌و سری 1 است که به‌شدت بازنگری شده است و ظاهری تازه، فناوری جدید و طیف ساده‌ای از موتورها دارد.

  • بی ام و سری 1 جدید معرفی شد
  • نسخه بسیار اصلاح شده هاچ بک شیک
  • دستگاه موتورهای ساده شده بدون دیزلی
  • M135 سریعتر از قبل نیست…
  • …اما تقریباً 1000 پوند ارزان تر است
  • اکنون در حال فروش با تحویل در اکتبر

هاچ‌بک پرمیوم محبوب BMW به‌روزرسانی در اواسط عمر ارائه شده است تا در برابر جایگزین‌هایی مانند مرسدس کلاس A و آئودی A3 ظاهری تازه داشته باشد.

سری 1 تازه‌سازی شده نه تنها تغییر شکل داده است، بلکه فضای داخلی نیز بازنگری شده و طیف گزینه‌های موتور به‌شدت ساده‌تر شده است.

طراحی جدید BMW سری 1

BMW 1 Series هرگز زیباترین خودروی هاچ بک آلمانی نبود، این جایزه به مرسدس A کلاس تعلق می گیرد، با این حال این نسخه به روز شده به طور کامل برای مدرن کردن طراحی تجدید نظر شده است.

بی ام و 1 جدید جلوی سری

واضح‌ترین تغییر در جلو، جلوپنجره است که اکنون کمی باریک‌تر است و شکلی مشابه خودروهایی مانند BMW X2 جدید دارد. این، در ارتباط با سپر بازجنگ شده، باعث می شود خودرو کمی خفه به نظر برسد، تقریباً شبیه مورچه خوار است. با این حال، حداقل چراغ‌های جلوی LED جدید براق یک پیشرفت هستند.

بی ام و 1 جدید سری عقب

بجز برخی از طرح‌های جدید چرخ‌های آلیاژی، تغییرات زیادی در قسمت‌های کناری خودرو ایجاد نشده است، با این حال برخی تغییرات مهم‌تر در قسمت عقب وجود دارد. این چراغ‌های عقب جدید بسیار شبیه به X2 به نظر می‌رسند و سپر پایینی با تزئینات مشکی جدید به‌روزرسانی شده است.

عقب BMW M135 جدید

BMW M135 اسپورت را فراموش نکرده است، با جلوپنجره M Sport متفاوت با لت های افقی، بدنه با ظاهری تهاجمی تر و لوله های اگزوز چهارگانه در عقب. ماشین قدیمی یک راه‌اندازی دو لوله داشت، بنابراین مطمئناً هدفمندتر به نظر می‌رسد.

موتورها و عملکرد جدید BMW سری 1

ممکن است M135 لوله های بیشتری را بسته بندی کند، اما متأسفانه این به معنای عملکرد بیشتر نیست. جایگزین Audi S3 همچنان از یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی استفاده می کند که 300 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، دقیقاً همان ارقام قبلی.

حرکت جلو جدید BMW M135

در نتیجه، شتاب 0-60 مایل در ساعت در 4.9 ثانیه انجام می شود. این 0.1 ثانیه کندتر از خودروی خروجی است، و همچنین 0.2 ثانیه کندتر از آئودی S3 اخیراً اصلاح شده.

حرکت عقب جدید BMW M135

BMW همچنین به طور گسترده ای خط تولید موتور را برای بقیه سری 1 ساده کرده است. دیگر موتورهای دیزلی عرضه نمی شوند، در واقع اگر به M135 علاقه ندارید، فقط یک گزینه وجود دارد. 120 از یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر با فناوری هیبریدی ملایم برای افزایش کارایی استفاده می کند. 170 اسب بخار قدرت تولید می کند و 0-60 مایل در ساعت در 7.8 ثانیه می رسد.

بی ام و 1 جدید سمت سری

هر دو مدل منحصراً با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه در دسترس هستند. M135 نیروی خود را به هر چهار چرخ می فرستد، در حالی که 120 دیفرانسیل جلو است.

داخلی و سرگرمی جدید BMW سری 1

بزرگترین تغییر برای BMW سری 1 جدید را می توان در داخل آن یافت. خودروی خروجی دارای کابینی محکم اما تیره و تار است، در حالی که این مدل جدید دارای یک فضای داخلی بازنگری شده است که می تواند مرسدس کلاس A را از نظر طراحی به پول خود برساند.

داخلی جدید BMW سری 1

اکنون می‌توانید یک صفحه نمایش دوقلو را در داخل خود داشته باشید – یک صفحه نمایش دیجیتالی 10.25 اینچی و یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی 10.7 اینچی – همه در پشت یک ورق شیشه. این همان سیستمی است که در خودروهایی مانند BMW X2 و سری 2 Active Tourer دیده‌ایم، و این یک گام بزرگ در مقایسه با صفحه‌نمایش‌های کمی قدیمی است که در سری 1 قدیمی دارید.

صفحه نمایش جدید BMW سری 1

داشبورد نیز اکنون شکلی شیک تری دارد و دوخت سه رنگ M Sport به خوبی همه چیز را زنده می کند. یک فرمان جدید به ظاهر مدرن‌تر می‌افزاید، با این حال این همه خبر خوبی نیست. در تعقیب ظاهری معاصر و مینیمالیستی، دکمه های کنترل آب و هوای فیزیکی خودروی قدیمی گرد و غبار را گاز گرفته است. همه این عملکردها اکنون از طریق صفحه نمایش یا از طریق دستورات صوتی انجام می شوند، که استفاده از آنها در حال حرکت می تواند دشوار باشد.

قیمت و تاریخ عرضه جدید BMW سری 1

ب‌ام‌و سری 1 جدید هم‌اکنون برای سفارش در دسترس است و اولین تحویل از ماه اکتبر آغاز می‌شود. قیمت مدل 120 از 29950 پوند شروع می شود که فقط 1200 پوند بیشتر از خودروی خروجی و 2000 پوند کمتر از آئودی A3 جدید است.

اگر M135 سوپ‌آپ شده شما را به خود جذب کند، 41000 پوند برای شما هزینه خواهد داشت. این در واقع تقریباً 1000 پوند ارزان تر از مدل قدیمی است و 7000 پوند کمتر از آئودی S3 جدید است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل