آلفارومئو جونیور به زودی به فروش می رسد: SUV الکتریکی از 34000 پوند شروع می شود

آلفارومئو جونیور به زودی به فروش می رسد: SUV الکتریکی از 34000 پوند شروع می شود

Alfa Romeo Junior EV جدید در پایان ماه به فروش می‌رسد، برای آشنایی بیشتر با اولین SUV الکتریکی برند ایتالیایی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • Alfa Romeo Junior EV جدید در فروش این ماه
  • قیمت ها از 33895 پوند شروع می شود
  • اولین شاسی بلند تمام الکتریکی آلفارومئو
  • طراحی بیرونی اسپرت
  • تا 240 اسب بخار از EV
  • مدل هیبریدی بنزینی نیز به زودی در دسترس خواهد بود

آلفارومئو جونیور در پایان ژوئن با این SUV الکتریکی به فروش می رسد که از 33895 پوند شروع می شود. جایگزین جیپ انتقامجو پس از تغییر نام عجولانه از میلانو به جونیور، شروعی دشوار در زندگی داشت.

دولت ایتالیا با نام میلانو مخالفت کرد زیرا نشان می دهد که این خودرو در ایتالیا ساخته شده است، در حالی که در واقع در لهستان مونتاژ می شود. در زیر پوست شما قطعات زیادی از Abarth 600e و Jeep Avenger پیدا خواهید کرد، و مانند آن دو خودرو، میلانو هم به عنوان یک خودروی برقی خالص یا با موتور بنزینی موجود است.

قیمت و تاریخ عرضه جدید Alfa Romeo Junior

نسخه تمام الکتریکی آلفارومئو جونیور جدید اواخر ماه ژوئن برای سفارش در دسترس خواهد بود و نسخه بنزینی نیز اواخر امسال به خط تولید می‌پیوندد.

قیمت‌های EV از 33895 پوند شروع می‌شود، که آن را کمی گران‌تر از Fiat 600e مشابه مکانیکی می‌کند و تقریباً دقیقاً همان قیمت Volvo EX30.

تجهیزات استاندارد در سراسر محدوده بسیار سخاوتمندانه هستند، همه خودروها دارای رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، نمایشگر دوگانه 10.25 اینچی، کروز کنترل تطبیقی ​​و دستیار فعال بین خطوط هستند.

طراحی جدید آلفارومئو جونیور

آلفارومئو جونیور جدید ممکن است با استفاده از مجموعه‌ای از قطعات مشابه Jeep Avenger و Fiat 600 ساخته شود، اما هرگز نمی‌توانید تنها از روی ظاهر حدس بزنید.

این یک طراحی کاملاً منحصربه‌فرد دارد که ظاهری تهاجمی‌تر از سایر SUV‌های کوچک موجود در بازار دارد. ورودی‌های هوای عمیق در سپر و جلوپنجره Trefoil علامت تجاری آلفا به میلانو کمک می‌کند تا واقعاً برجسته شود. لوگوی عظیم حک شده در آن مشبک ممکن است به مذاق همه خوش نیاید.

این خودرو همچنین دارای چرخ‌های آلیاژی 20 اینچی چهار پره با ظاهری بدبو است. روکش مشکی اطراف قوس چرخ ها به آن حالت عضلانی بیشتری می بخشد و خط سقف شیب دار به فضای اسپرت می افزاید.

با حرکت به سمت عقب، چند جزییات ظاهری وجود دارد که ما را در ذهن خودروهای دیگر قرار می دهد. آن اسپویلر لبه کوچک ثانویه زیر شیشه عقب کمی شبیه نمونه موجود در Kia EV6 است، در حالی که چراغ‌های عقب منحنی شبیه به چراغ‌های قدیمی مازراتی 3200 است. GT. شرط ببندید هرگز فکر نمی کردید که آن دو ماشین را در یک جمله ببینید.

موتورها و باتری های جدید آلفارومئو جونیور

خبر بزرگ آلفارومئو جونیور این است که این اولین خودروی الکتریکی این برند خواهد بود، اگرچه نسخه هیبریدی 1.2 لیتری بنزینی نیز در دسترس خواهد بود.

دو گزینه موتور برای انتخاب وجود دارد که هر دو فقط چرخ های جلو را تامین می کنند. شما می توانید یک واحد 156 اسب بخاری داشته باشید یا یک موتور 240 اسب بخاری برای کسانی که به دنبال سطوح عملکرد داغ هستند وجود دارد.

احتمالاً این همان تنظیماتی است که در Abarth 600e مشابه مکانیکی پیدا خواهید کرد. آلفارومئو در مورد معنای شتاب گیری خود سخت صحبت می کند، اما ما انتظار داریم که میلانو بتواند شتاب 0-60 مایل در ساعت را در محدوده 6.0 ثانیه انجام دهد.

هر دو نسخه دارای باتری 54 کیلووات ساعتی هستند، بسته ای که برای دارندگان سایر خودروهای برقی فیات، واکسهال و پژو آشنا خواهد بود. نسخه 156 اسب بخاری 255 مایل برد خواهد داشت، اما آلفارومئو مشخص نکرده است که نسخه قدرتمندتر تا کجا پیش خواهد رفت.

داخلی و سرگرمی جدید آلفارومئو جونیور

وارد آلفارومئو جونیور شوید و همه چیز کاملاً اسپرت به نظر برسد. با این حال متوجه تعداد زیادی تابلو برق پژو/سیتروئن/واکسهال در اطراف محل می شوید.

یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی با افتخار در مرکز داشبورد نشسته است و ناوبری نشسته می‌تواند مسیر شما را طوری برنامه‌ریزی کند که نقاط شارژ لازم را در طول مسیر در بر بگیرد. برای اسپرت بیشتر، می‌توانید صندلی‌های سطلی Sabelt را انتخاب کنید که از گوشه‌ها شما را در آغوش می‌گیرند – درست همان چیزی که هر صاحب SUV کوچک می‌خواهد، درست است؟

چه زمانی می توانم آلفارومئو جونیور جدید بخرم؟

آلفارومئو جونیور جدید تابستان امسال برای سفارش در دسترس خواهد بود، اما برچسب قیمت این خودرو هنوز تایید نشده است. فیات 600e از لحاظ مکانیکی مشابه از 24000 پوند برای نسخه بنزینی شروع می شود، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که این آلفارومئو اسپرت تر، بیشتر از اینها به فروش برسد. نسخه تمام الکتریکی احتمالاً حدود 35000 پوند برای شما بازگردانده است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل