خودرو

جایگزینی جدید بوگاتی شیرون در 20 ژوئن عرضه می شود: موتور W16 کنار گذاشته می شود

جایگزینی جدید بوگاتی شیرون در 20 ژوئن عرضه می شود: موتور W16 کنار گذاشته می شود

هشت سال از اولین حضور بوگاتی شیرون می گذرد و جایگزینی آن در ژوئن امسال عرضه می شود. در حالی که هنوز نامی ندارد، یک موتور V16 با کمک الکتریکی خواهد داشت. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید. 

  • جایگزین جدید بوگاتی شیرون در 20 ژوئن عرضه می شود
  • هایپرکار لوکس برای رها کردن موتور W16
  • به جای آن از V16 استفاده خواهد شد
  • احتمالاً چهار توربو باقی خواهند ماند
  • قدرت با استفاده از فناوری هیبریدی افزایش یافته است
  • موتورهای الکتریکی می توانند از Rimac تولید شوند

جایگزین بوگاتی شیرون تنها چند هفته دیگر عرضه می‌شود و اولین رسمی آن در 20 ژوئن تایید شده است. این ماشین GT لوکس جدید، موتور معروف W16 این برند را کنار می‌گذارد و یک V16 هیبریدی کاملاً جدید جای آن را گرفته است.

بخشی از طراحی قسمت جلویی در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، و شما می‌توانید برخی از جزئیات طراحی امضای بوگاتی را مشاهده کنید.

قیمت جایگزینی و تاریخ عرضه جدید بوگاتی شیرون

بوگاتی تایید کرده است که جایگزین Chiron به طور کامل در 20 ژوئن سال جاری معرفی خواهد شد، بنابراین شما فقط باید چند هفته صبر کنید تا این هایپرکار غم انگیز را به طور کامل ببینید. دفترهای سفارش احتمالاً تا پایان سال باز می‌شوند، اما قیمت‌ها هنوز تأیید نشده است.

یک Chiron Super Sport حدود 2.75 میلیون پوند برای شما به ارمغان می آورد، بنابراین انتظار داشته باشید که با 3.0 میلیون پوند این خودروی جدید جدا شوید.

یک تیزر ویدئویی کوتاه در حساب اینستاگرام بوگاتی منتشر شده است که نمایی از طراحی قسمت جلویی را نشان می دهد. تقریباً می‌توانید ببینید که نعل اسبی که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های زبان طراحی بوگاتی است، جلوپنجره باقی خواهد ماند، با این حال این چیزی است که در حال حاضر فاش شده است.

هایپرکار جدید بوگاتی برای استفاده از موتور V16

با استفاده از موتورهای W16 در دو پرچمدار اخیر خود، ممکن است فکر کرده باشید که بوگاتی روند کاهش سایز را برای مدل بعدی خود دنبال خواهد کرد. به هر حال، فراری موتور V12 را به نفع یک V8 کنار گذاشت، زمانی که SF90 جایگزین لافراری شد، و لامبورگینی با Temerario

خب، بوگاتی رویکرد متفاوتی در پیش گرفته است زیرا در حالی که از موتور W16 استفاده نمی کند، هایپرکار بعدی این برند به جای آن از موتور V16 استفاده خواهد کرد. در حالی که هنوز تایید نشده است، به احتمال زیاد دارای تنظیمات چهار توربو مشابه W16 فعلی است و همچنین هیبریدی خواهد بود.

این بدان معناست که می‌توانید انتظار داشته باشید که موتور نصب شده در وسط را با تعدادی موتور الکتریکی جفت کنید، تقریباً مطمئناً از شرکت خواهر Rimac. طرح سه موتوره یک امکان وجود دارد، با یک طرح برای هر چرخ جلو و یکی مانند آنچه در لامبورگینی Revuelto دارید به موتور متصل است.

مشاهده عملکرد بوگاتی شیرون سوپر اسپرت در مسابقه درگ…

در حال حاضر فقط می‌توانیم رقم قدرت را تخمین بزنیم، زیرا جزئیات روی زمین بسیار نازک هستند. تقریباً مطمئن است که ماشین جدید قدرت بیشتری نسبت به Chiron Super Sport که 1600 اسب بخار قدرت دارد، خواهد داشت. تعدادی موتور الکتریکی و یک موتور جدید را به ترکیب اضافه کنید و می‌توانید خودرویی داشته باشید که به 2000 اسب بخار قدرت می‌رسد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا