سریال و انمیشن

روایت ستاره سادات قطبی از ماجرای طلاق تلخش از همسر اول خود + ویدئو

روایت ستاره سادات قطبی از ماجرای طلاق تلخش از همسر اول خود + ویدئو

روایت ستاره سادات قطبی از ماجرای طلاق تلخش از همسر اول خود + ویدئو

ستاره سادات قطبی، مجری تلویزیون و همسر شهرام شکیبا در برنامه تلویزیونی «از سرگذشت» که از شبکه نسیم پخش می شود، از ماجرای طلاق خود از همسر اولش، ورودش به صدا و سیما و آشنایی با همسر فعلی اش شهرام شکیبا گفت.

او در این برنامه گفت: «طبق توافقی که با همسر سابقم کردیم مهریه ام را بخشیدم و یک آپارتمان هم به نامش کردم تا حضانت پسرمان با من باشد. ولی همسر سابقم فریبم داد و روز دادگاه حضانت پسرم را به من نداد.»

ستاره سادات قطبی که حالا ۳۷ سال دارد و در سال ۹۲ از همسر اول خود جدا شده، پیش تر نیز ماجرای طلاقش را طی چند پست در صفحه ی اینستاگرام خود با دنبال کنندگانش در میان گذاشته بود.

قطبی در یکی از این پست ها توضیح داده که پسرش امیرعلی از ۷ سالگی با پدر خود زندگی می کرد اما او بعدها موفق شد از طریق دادگاه حضانت پسرش را از ۱۳ سالگی به دست آورد. به گفته ی او، امیرعلی حالا ۱۶ سال دارد.

ستاره سادات قطبی که از همسر حالای خود شهرام شکیبا ۱۴ سال کوچک تر است، ۲ پسر نیز از او دارد، صدرای ۷ ساله و محمد حسین ۹ ماهه. این زوج در سال ۹۳ با یکدیگر ازدواج کردند.

این ازدواج دوم شهرام شکیبای ۵۱ ساله نیز هست و او هم از همسر اول خود، مهسا ملک مرزبان، مجری سابق تلویزیون که در سال ۸۵ از وی جدا شد، یک پسر به نام علی دارد که حالا ۱۸ ساله است.

طلاق ستاره سادات قطبی

بیوگرافی ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی متولد سال ۱۳۶۵ در نجف آباد ِ اصفهان و دارای لیسانس رشته خبرنگاری است.

کار در صدا و سیما را به عنوان گرافیست برنامه های آموزشی و مذهبی از شبکه آموزش شروع کرد.

او پس از ازدواج با شهرام شکیبا در کنار وی اولین تجربه اجرا در تلویزیون را به دست آورد و در سال ۹۸ نیز با سریال «نوار زرد ۲» وارد عرصه بازیگری شد. شهرام شکیبا نیز در این سریال حضور داشت. سریال «گاندو ۲» دومین تجربه ی بازیگری او بود.

طلاق ستاره سادات قطبی

طلاق ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی پس از ازدواج ناموفق اول خود که ماحصل آن پسری به نام امیرعلی است، برای دومین بار در سال ۹۳ در سن ۲۸ سالگی با شهرام شکیبا، مجری و طنزپرداز مشهور ازدواج کرد. شکیبا که متولد سال ۱۳۵۱ است، آن زمان ۴۲ سال داشت. این زوج صاحب ۲ پسر به نام های صدرا و محمدحسین شدند.

طلاق ستاره سادات قطبی

طلاق ستاره سادات قطبی

همسر سابق شهرام شکیبا، مهسا ملک مرزبان، مترجم و مجری سابق تلویزیون است. آن ها در سال ۸۵ از یکدیگر جدا شدند. این زوج سابق پسری به نام علی دارند.

مهسا ملک مرزبان در سال ۹۷ برای دومین بار با علی باقری، گرافیست و عکاس ازدواج کرد و پس از استعفا از صدا و سیما، در سال ۱۴۰۰ به همراه همسر خود به سوئد مهاجرت کرد.

طلاق ستاره سادات قطبی
مهسا ملک مرزبان در کنار پسرش از شهرام شکیبا

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی مهسا ملک مرزبان مجری سابق صدا و سیما و ماجرای مهاجرت او

ستاره سادات قطبی از بیماری سخت خود پرده برداشت

منبع: روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا