اخبار روزاقتصاد

5 توکن که ثابت می کند آینده Memecoins مبتنی بر ابزار است

5 توکن که ثابت می کند آینده Memecoins مبتنی بر ابزار است

شاید وقتی می بینید که کلون 100 Doge در صدمین زنجیره L2 ظاهر می شود، آن را دوست نداشته باشید، اما memecoin ها هوشمندتر می شوند. همه آنها را نباید به یکباره گفت، اما با این وجود تغییر در جریان است. یک تغییر لرزه ای در صنعت memecoin رخ می دهد که اثرات آن تازه شروع به احساس می شود. در حالی که انرژی، شوخ طبعی و میم ها همیشه محرک اصلی جذابیت memecoin هستند، چیز دیگری اکنون به طور فزاینده ای در ترکیب قرار می گیرد: کاربرد .

چه کاری می توانید با Memecoin انجام دهید؟

ممکن است تلاش برای درک بخش memecoin سخت باشد، یک رمزارز عمودی که در 12 ماه گذشته آنقدر سریع و گسترده گسترش یافته است که بر همه چیز دیگر، از هوش مصنوعی گرفته تا DeFi، تسلط داشت. عصر polymemecoin شاهد بوده است که توکن‌های جدیدی در هر ثانیه در عیاشی از الگوهای رفتاری ایجاد می‌شوند که معامله‌گران را به «کلیک‌کننده‌هایی» تبدیل می‌کند که مجبور به خرید و فروش ده‌ها توکن نوپای هر روز به امید کسب سود می‌شوند.

10 میم کوین برتر میانگین< است در طول 12 ماه گذشته بیش از 63 درصد بوده است، زیرا معامله گران به دنبال x های سریع روی لانچ پدهای memecoin هستند که برای ورق زدن پاداش می دهند. خوشبختانه، این روند ناپایدار و طاقت فرسا نشانه هایی از اوج خود را نشان می دهد، زیرا بازار بار دیگر به دنبال کیفیت بر کمیت است. نسل جدیدی از memecoin ها در حال ظهور است که از موارد استفاده واقعی و ساخت طولانی مدت پشتیبانی می کند و در حال جلب رضایت جوامعی است که سرنوشت آنها را دیکته می کنند. توکن های زیر بخشی از متای memecoin در حال ظهور هستند که در آن ابزار و سرگرمی با هم وجود دارند.

WOMIO

WOMIO یک سکوی راه‌اندازی و توکن memecoin است که به صورت یکی قرار گرفته است. با این حال، این سکوی پرتاب معمولی نیست و ممکوین معمولی شما نیز نیست. لانچ پد به هر کسی این امکان را می دهد که یک ممکوین به انتخاب خود ایجاد کند و آن را در چند ثانیه روی بلاک چین مورد نظر خود مستقر کند. در مورد توکن WOMIO، دارندگان آن در ازای دریافت تخصیص تمام memecoin های ایجاد شده در پلتفرم WOMIO، در اختیار دارند.

تا اینجا، خیلی ساده است. اما چیزهای بیشتری در WOMIO وجود دارد که دلیل رشد سریع جامعه آن و افزایش سطح هیجان است. تیم WOMIO از طرفداران اصلی این روند برای مفید کردن دوباره memecoin ها با ترکیب موارد و ویژگی های واقعی استفاده می شود – و هدف آن تشویق پروژه های جدید راه اندازی شده در لانچ پد WOMIO به دنبال آن است. به عبارت دیگر، نه تنها توکن WOMIO از کاربرد واقعی برخوردار است، بلکه بسیاری از توکن‌های بعدی نیز کاربرد واقعی دارند. این فقط یک memecoin دیگر نیست: یک حرکت است.

بازی‌های میم

به تنهایی، یک شخصیت memecoin فقط یک موجود کوچک است. اما زمانی که با طرفدارانش متحد می‌شود، بخشی از چیزی بزرگ‌تر می‌شود و می‌تواند تمام دنیا را درگیر کند. اساساً این اخلاق پشت بازی‌های میم>

پیش فروش $MGMES در حال حاضر در حال انجام است و از همان ابتدا گیمیفیکیشنی در پروژه تعبیه شده است. خریداران توکن که به درستی نتیجه مسابقه سرعت با چندین شخصیت برجسته memecoin را پیش‌بینی می‌کنند، ضریب 25 برابری برنده خواهند شد. زمانی که The Meme Games پروژه خود را با بازی‌های سرگرم‌کننده و مسابقات PvP طراحی کرده تا جامعه را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگرداند، مزه چیزهایی است که در راه است.

تیراندازی شیبا

Shiba Shootout گواه این است که شما می توانید فریبکاری های جدید را انجام دهید. . در حالی که میم shiba inu حداقل از سال 2020 به عنوان یکی از اصلی‌ترین محصولات ارزهای دیجیتال بوده است، اما در Shiba Shootout به وضوح دوباره تصور شده است. این پروژه که در غرب وحشی می گذرد، در خط مقدم جنبش P2E قرار دارد که در آن توکن های $SHIBASHOOT را می توان برای دستاوردهای درون بازی به دست آورد. در مورد Shiba Shootout، این – شما متوجه شدید – بیشتر تیراندازی است.

یکی از چیزهای خوب در مورد پروژه هایی مانند این این است که آنها قابل توسعه هستند: در حالی که بازی اول یک بازی تیراندازی غرب وحشی است، فضایی برای ترکیب بازی های اضافی وجود دارد که هم توسط تیم Shiba Shootout و هم توسط شخص ثالث ایجاد شده اند. توسعه دهندگان این عناوین ضمن باز کردن قفل راه‌های جدید کسب درآمد، کاربرد رمز $SHIBASHOOT را گسترش می‌دهند.

Crypto All-Stars

Crypto All-Stars یکی دیگر از پروژه‌های emeleccoin است که بر اساس آن طراحی شده است. شخصیت های رنگارنگ به جای تکیه بر یک سگ یا قورباغه. در نتیجه، زمینه برای حضور دارندگان کریپتو از طیف وسیعی از جوامعی وجود دارد که توسط گرافیک‌های قدیمی زیبا و ابزار جدید تعبیه‌شده در توکن $STARS جذب شده‌اند.

هدف یک خزانه شرط بندی ایجاد یک درگاه واحد برای همه memecoin ها است که می توانند به صورت جمعی در کنار توکن های $STARS قفل شوند تا پاداش به دست آورند. Crypto All-Stars از طریق گیمیفیکیشن، گرافیک عالی و ماموریتی که بسیار گسترده تر از هر چیزی است که قبلاً در این بخش انجام شده است، پرچمدار ممکوین های مبتنی بر ابزارهای کاربردی است.

PlayDoge

همانطور که از نام آن پیداست، این یک memecoin دوج است که در واقع می توانید با آن بازی کنید. به طور خاص، می‌توانید PlayDoge را بازی کنید. با الهام از حیوانات خانگی مجازی بسیار دوست داشتنی که در دهه 90 ظاهر شدند، Tamagotchis، دارندگان وظایف PlayDoge با مراقبت از دوست سگ خود و اطمینان از برآورده شدن همه نیازهای آنها، وظیفه دارند.

گرافیک جذاب است، مکانیک بازی به خوبی طراحی شده است، و فرمول زیربنای PlayDoge بدون اینکه احساس کنید مثل یک اسلوگ است، سرگرم کننده و با ارزش است. به این دلایل، PlayDoge شانس بسیار زیادی برای طی کردن مسافت دارد در حالی که نقش خود را برای تقویت ابزار memecoin ایفا می کند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا