فناوری

وزیرX برای بازسازی در سنگاپور به عنوان سریع ترین راه برای از سرگیری عملیات رمزنگاری فشار می آورد.

وزیرX برای بازسازی در سنگاپور به عنوان سریع ترین راه برای از سرگیری عملیات رمزنگاری فشار می آورد.

< /picture>

در حالی که تعلیق در حال انجام است، کاربران نمی توانند به رمزنگاری خود دسترسی داشته باشند، که خشم بسیاری را برانگیخته است [File]
| اعتبار عکس: رویترز

در طول جلسه دیجیتال تالار شهر دوشنبه (2 سپتامبر 2024)، صرافی ارزهای دیجیتال WazirX و شرکت راه‌حل‌های مشاوره مالی Kroll، حتی در شرایطی که کاربران آسیب دیده خواستار دسترسی به وجوه مسدود شده خود بودند پس از هک جولای که منجر به از دست دادن بیش از 230 میلیون دلار.

این تعلیق برای جلوگیری از اقدام قانونی علیه وزیرX در حالی که در حال بازسازی است، به منظور کار بر روی یک پیشنهاد کنترل خسارت که طلبکاران و دادگاه به آن رأی خواهند داد، کمک خواهد کرد. تایید خواهد کرد.

در حالی که مهلت قانونی وجود دارد، کاربران نمی توانند رمزنگاری خود را خارج کنند، که خشم بسیاری را برانگیخته است. روند قانونی ممکن است حداقل شش ماه طول بکشد، که وزیرX ادعا کرد که سریعترین گزینه است.

در طول تالار شهر، وزیرX به اختلاف مالکیت خود با صرافی ارز دیجیتال Binance اشاره کرد.

با این حال، صرافی جزئیات دقیقی در مورد آن ارائه نکرد. این مناقشه مربوط به این است که آیا بایننس مالک وزیرX است یا خیر. در حالی که بایننس مالکیت را رد کرده است، وزیر ایکس ادعا می کند که این موضوع نادرست است.

وزیر ایکس تصریح کرد که در حالی که دارایی‌های کریپتو در طول مراحل قانونی مسدود شده بودند، وجوه INR در مراحل بازگشایی می‌شوند.

وزیر ایکس و کرول از کاربران خواستند تا از مهلت قانونی در سنگاپور حمایت کنند در حالی که تلاش می‌کرد گزینه‌هایی مانند همکاری‌های تجاری با دیگر بازیکنان کریپتو یا یک “شوالیه سفید” را برای نجات برای تبادل بررسی کند.

در طول تالار شهر، به کاربران هشدار داده شد که بازیابی 100٪ وجوه بعید است.

سرمایه گذاران WazirX به X مراجعه کرده اند تا مشکلات و دردهای خود را پس از مسدود شدن ناگهانی وجوهشان بیان کنند. بسیاری از شتی به خاطر به‌روزرسانی‌های آهسته‌اش و برنامه‌ای برای پخش ضرر بین همه کاربران انتقاد کردند.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا