اخبار روزاقتصاد

Bybit از جفت های معاملاتی نقطه ای با TRY در فشار توسعه ترکیه رونمایی کرد

Bybit از جفت های معاملاتی نقطه ای با TRY در فشار توسعه ترکیه رونمایی کرد

Bybit جفت‌های معاملاتی نقطه‌ای TRY را راه‌اندازی می‌کند و به کاربران ترکیه‌ای امکان دسترسی مستقیم به ارزهای دیجیتال بدون نیاز به مراحل تبدیل را می‌دهد.

Bybit در حال تشدید گسترش خود در ترکیه با راه‌اندازی جفت‌های معاملاتی لیر ترکیه در بازار نقدی خود، به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را بدون مراحل تبدیل معامله کنند. در تاریخ 2 سپتامبر اعلام شد نسخه مطبوعاتی.

Kutluhan Akçın، مدیر کشور Bybit Türkiye، بر اهمیت راه‌اندازی این صرافی تاکید کرد و گفت: آخرین اقدام صرافی نشان‌دهنده «تعهد آن به تأمین نیازهای محلی و فراهم کردن بستری مناسب برای کاربران ترکیه‌ای برای مشارکت در بازار ارزهای دیجیتال است». از این پس، کاربران در Bybit می توانند بیت کوین (BTC)، اتریوم ( ETH)، و Tether (USDT) مستقیماً در مقابل TRY.

Bybit به صرافی هایی که به سمت ترکیه حرکت می کنند می پیوندد

آخرین پیشرفت زمانی انجام می‌شود که صرافی‌های بین‌المللی ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای به دنبال برای ایجاد جای پایی در ترکیه به دنبال نهایی کردن چارچوب قانونی این کشور برای بخش کریپتو است. به گفته هیئت بازار سرمایه ترکیه، بیش از 50 صرافی ارز دیجیتال، از جمله Binance، Bitfinex و OKX برای ثبت نام در این کشور درخواست داده اند، اگرچه این هنوز مجوز فعالیت را به آنها نمی دهد.

فشار قانونی در ترکیه با تصویب اخیر یک لایحه ارزهای دیجیتال که مجازات های سختی را اعمال می کند، از جمله جریمه تا 182600 دلار و مجازات های زندان تا پنج سال برای عدم رعایت مشخص شده است. صرافی‌ها اکنون باید از هیئت بازار سرمایه مجوز فعالیت قانونی داشته باشند.

این راه‌اندازی در ترکیه همچنین از تصمیم برای خروج از بازار فرانسه به دلیل چالش های نظارتی. در اوایل آگوست، صرافی اعلام کرد که حساب‌های کاربران فرانسوی را محدود می‌کند و باز کردن موقعیت‌های جدید را ممنوع می‌کند و آنها را به حالت «فقط بسته» تا پایان مهلت برداشت تا اواسط آگوست محدود می‌کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا