اخبار روزفناوری

LEGO Harry Potter Collection Remaster برای 8 اکتبر معرفی شد

LEGO Harry Potter Collection Remaster برای 8 اکتبر معرفی شد

در طول نمایشگاه بازگشت به هاگوارتز 2024، Warner Bros. Games مجموعه LEGO Harry Potter را معرفی کرد، نسخه بازسازی شده LEGO Harry Potter 2010: Years 1-4 و 2011 Lego Harry Potter: Years 5-7. قیمت آن 39.99 دلار است و شامل هر دو بازی و همچنین دو DLC می شود: یک بسته شخصیت شامل گودریک گریفیندور، هری (یوله توپ)، هلگا هافلپاف، لاکهارت (کت راست)، لونا (سر شیر)، پیوز، هرمیون (لباس صورتی)، ران ویزلی (غول)، روونا ریونکلاو و سالازار اسلیترین، و همچنین یک بسته طلسم شامل Cantis، Densaugeo، Ducklifors، Melofors، و Tentaclifors. این بازی قرار است در تاریخ 8 اکتبر به صورت دیجیتالی برای رایانه های شخصی از طریق Steam، PlayStation 5 و Xbox Series S|X عرضه شود.

LEGO Harry Potter: Years 1-4 بر اساس چهار فیلم اول – هری پاتر و سنگ جادو، هری پاتر و تالار اسرار، هری پاتر و زندانی آزکابان و هری پاتر و جام آتش – ساخته شده است. و به طرفداران اجازه می دهد تا چهار سال اول خود را در مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز به صورت کامل لگو تجربه کنند.

LEGO Harry Potter: Years 5-7 بازیکنان را در چهار فیلم آخر – هری پاتر و محفل ققنوس، هری پاتر و شاهزاده دورگه، و هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 1 و 2 – می برد تا آخرین سالهای هری در هاگوارتز و نبرد او با لرد ولدمورت را در مبارزه نهایی با شر تجربه کنید.

در نسخه بازسازی‌شده LEGO Harry Potter Collection که توسط Double Eleven توسعه یافته است، بازیکنان پیشرفت‌هایی مانند 60 FPS، وضوح 4K اصلی، بازخورد لمسی برای کنترلر DualSense و نقشه‌های سایه با وضوح بالا را خواهند یافت.

در طول نمایشگاه بازگشت به هاگوارتز، Warner Bros. Games همچنین تریلر جدیدی را برای Harry Potter: Quidditch Champions، که فردا بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان و رایانه شخصی (فروشگاه استیم و اپیک گیمز) منتشر خواهد شد. ، با نسخه Nintendo Switch که برای اواخر امسال در نظر گرفته شده است. قیمت معمولی بازی 29.99 دلار است، اما اعضای پلی استیشن پلاس که بین 3 تا 30 سپتامبر آن را برای کتابخانه خود استفاده می کنند، می توانند آن را به صورت رایگان نگه دارند.

lego harry potter collection remaster d8a8d8b1d8a7db8c 8 d8a7daa9d8aad8a8d8b1 d985d8b9d8b1d981db8c d8b4d8af 66d583cfcf758

به هر حال، هاگوارتز Legacy در حال حاضر با 70 درصد تخفیف در فروشگاه های دیجیتال در سراسر پلتفرم ها در دسترس است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا