ورزش

نیازمند: بازی‌های ما آسان نیست/ رقابت‌ها نزدیک شده و همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند

نیازمند: بازی‌های ما آسان نیست/ رقابت‌ها نزدیک شده و همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند

پیام نیازمند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، در حاشیه تمرینات آماده‌سازی پیش از بازی مقابل قرقیزستان و امارات گفت: شرایط خیلی خوب است، سه نفر از بچه‌ها اضافه شوند، تیم تکمیل خواهد شد و کاملا آماده‌ایم که همه بازی‌ها را با همه توان پیش ببریم. بازی‌های ما آسان نیست. در سطح ملی و باشگاهی رقابت‌ها نزدیک شده و همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند. در سطح بین‌المللی بازی ساده‌ای وجود ندارد. قطر قهرمان جام ملت‌ها شد و به صورت کلی رقبای ما ساده نیستند. می‌دانیم که نباید آنها را دسته کم بگیریم و با تیم خوبی که داریم، ان‌شاءالله که دل مردم را شاد کنیم و همه امتیازات را بگیریم.

نیازمند درباره برگزاری بازی تیم ملی در اصفهان اظهار کرد: تیم ملی قطعا برای مردم اصفهان عزیز است و مطمئن‌ایم که حمایت حداکثری آنها را در استادیوم فولادشهر شاهد خواهیم بود و تیم ملی را مورد حمایت خود قرار می‌دهند. بازی خیلی خوبی خواهیم داشت.

او درباره وضعیت بدنی بازیکنان در هفته‌های ابتدایی آغاز لیگ برتر گفت: لیگ تازه شروع شده و فصل بدنسازی تقریبا پایان یافته است. بازیکنان خیلی آماده‌تر می‌شوند. با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی، بازیکنان قطعا آماده‌تر می‌شوند و می‌توانند به تیم ملی کمک بیشتری کنند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا