ورزش

واکنش سرمربی تیم ملی ایران به شکست مقابل آمریکا؛ متأسفانه برخی از بزرگان تیم ما نمی‌توانند بزرگی کنند!

واکنش سرمربی تیم ملی ایران به شکست مقابل آمریکا؛ متأسفانه برخی از بزرگان تیم ما نمی‌توانند بزرگی کنند!

امروز تیم ملی گلبال ایران اگرچه صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات پارالمپیک را قطعی کرد اما مقابل آمریکا شکستی ۱۴ گله را متحمل شد.

بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال ایران بعد از شکست ۱۴ بر ۷ مقابل آمریکا با بیان اینک تیمش به دنبال کسب برد بود، گفت: متاسفانه بازی امروز برای ما گره خورد. ما دنبال برد بودیم‌ و می‌خواستیم با تفاضل برنده باشیم که به عنوان سرگروه بالا برویم، اما متاسفانه کار ما پیچیده شد. امروز روز بدی برای ما بود و عملکرد یک‌سری از بچه‌ها اصلا قابل قبول نبود. من بابت این‌ شکست عذرخواهی می‌کنم.

دوستی با اشاره به اینکه بازی با اوکراین برای ایران حیاتی است، ادامه داد: ما به عنوان‌ تیم سوم به مرحله بعد رفتیم و باید با تیم دوم گروه مقابل بازی کنیم که احتمالا اوکراین خواهد بود. آن دیدار برای ما سرنوشت‌ساز است و باید هر طور شده فردا برنده باشیم تا وارد چهار تیم برتر شویم.

سرمربی تیم ملی گلبال ایران درباره اینکه چرا تیم ملی گل های زیادی مقابل آمریکا دریافت کرد، گفت: متاسفانه پنالتی‌های زیاد و خارج از عرفی می‌دهیم. متاسفانه برخی از بزرگان تیم ما نمی‌توانند بزرگی کنند. انشالله بتوانیم نقاط ضعف را ترمیم کنیم و در دور حذفی عملکرد بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: صعود تیم ملی گلبال ایران با وجود شکست مقابل آمریکا

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا