ورزش

خداحافظی دو ستاره سرشناس استقلال از تیم ملی؟

خداحافظی دو ستاره سرشناس استقلال از تیم ملی؟

استقلال بازیکنان کاملاً مطرحی را در این فصل به خدمت گرفته و هواداران این تیم بسیار امیدوارند تا تعداد ملی‌پوشانشان به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کند اما امیر قلعه نویی برای جدال مقابل قرقیزستان و امارات فقط سید حسین حسینی و ابوالفضل جلالی را از استقلال دعوت کرد. بازیکنانی که حداقل در شرایط عادی احتمال فیکس بازی کردن آنها طی دو بازی آتی تیم ملی اصلاً زیاد نیست.

دو بازیکنی که هواداران استقلال خیلی به دعوت شدن آنها امیدوار بودند، روزبه چشمی و رامین رضاییان هستند. نفرات با تجربه استقلال که سابقه حضور در جام جهانی و حتی گلزنی در مسابقات مذکور را هم دارند ولی امیر قلعه نویی سنت دعوت نکردن آنها طی چند ماه اخیر را تداوم بخشید و حالا به نظر می‌رسد قضیه کم کم می‌رود تا سر و شکل دیگری به خود بگیرد.

اگرچه مربیان تیم ملی هرگز این مسئله را تایید نکرده و بازیکنان استقلال هم حرفی از خداحافظی نزده‌اند ولی به نظر می‌رسد کادر فنی تیم ملی به دنبال پوست اندازی هستند و روی همین اصل رامین و روزبه را از پازل تاکتیکی خود کنار گذاشته‌اند. اگر رضاییان و چشمی در اردوی مهرماه تیم ملی هم دعوت نشوند، عملاً باید اذعان کرد که دیگر در این تیم جایی ندارند و دچار خداحافظی اجباری شده‌اند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا