اخبار روزفناوری

در اینجا نشان می دهد که حاشیه های آیفون 16 پرو مکس در مقایسه با آیفون 15 پرو مکس چقدر نازک خواهد بود.

در اینجا نشان می دهد که حاشیه های آیفون 16 پرو مکس در مقایسه با آیفون 15 پرو مکس چقدر نازک خواهد بود.

آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس قبلاً «نسبت صفحه نمایش به بدنه» قابل توجهی داشتند زیرا گفته می شد حاشیه های آنها اندازه گیری فقط 1.55 میلی متر. فراتر از آن، برای آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس به مهارتی مهندسی نیاز است که هیچ چیز دیگری وجود ندارد، اما بر اساس شایعات مختلف، اپل ثابت کرده است که می تواند با استفاده از فناوری های مختلف به رکورد جدیدی دست یابد. اکنون، آخرین مقایسه، پرچم‌دار نسل کنونی را در مقابل پرچم‌دار آینده قرار می‌دهد، و ما می‌توانیم ببینیم که این قاب‌ها پس از یک سال فاصله چقدر می‌توانند نازک شوند.

حاشیه‌های آیفون 16 پرو مکس 1.15 میلی‌متر، نازک‌ترین قاب آیفون تا به امروز است

انتظار نمی‌رود اپل فقط نمایشگرهای بزرگ‌تری را برای آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس معرفی کند، بلکه گفته می‌شود که هر دو مدل از نازک‌ترین قاب‌ها در میان دستگاه‌های عرضه‌شده توسط این شرکت استفاده می‌کنند. یک شایعه قبلی ادعا می‌کرد که اندازه حاشیه‌های نسخه کوچک‌تر 1.2 میلی‌متر است، در حالی که حاشیه‌های نسخه‌ی پیشرفته‌تر 1.15 میلی‌متر است.

با محاسبه، حاشیه‌های آیفون 16 پرو مکس خواهد بود 40 درصد نازک‌تر در مقایسه با iPhone 15 Pro Max، و برای نشان دادن این که چقدر باریک‌تر صحبت می‌کنیم، Apple Hub هر دو پرچم‌دار را با هم مقایسه کرده است. حتی در فاصله دید نسبتاً زیادی از نمایشگر لپ‌تاپ، متوجه شدیم که تفاوت کاملاً محسوس است و همه اینها به لطف فناوری شایعه‌ای به نام ‘Border Reduction Structure.’

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا