اخبار روزاقتصاد

تون کوین (TON) و بیت کوین کش (BCH) به شدت کاهش می یابند در حالی که پیش فروش بازارهای DTX به 2 میلیون دلار در هفته نزدیک می شود

تون کوین (TON) و بیت کوین کش (BCH) به شدت کاهش می یابند در حالی که پیش فروش بازارهای DTX به 2 میلیون دلار در هفته نزدیک می شود

Toncoin (TON) و Bitcoin Cash (BCH) اخیراً کاهش قابل توجهی را تجربه کرده‌اند که با تغییر بازار توجهات را به خود جلب کرده است. در همین حال، پیش فروش DTX Exchange شتاب بیشتری گرفته است و تنها در چند هفته به مرز 2 میلیون دلار نزدیک شده است.

همانطور که پیش فروش به سومین پیش می رود دور با توکن DTX با قیمت 0.06 دلار، بیایید به عواملی که این افزایش را دامن می‌زنند بپردازیم.

Toncoin (TON) با افت هفتگی قابل توجهی مواجه می شود و در میان نوسانات بازار تقریباً 14 درصد سقوط می کند

Toncoin (TON) پنج روز دشواری از زمان دستگیری داشته است پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام در پاریس. آرامش بین TON و تلگرام باعث شده است که دارایی به شدت در بازار واکنش نشان دهد، به طوری که قیمت TON از رویداد روز شنبه بیش از 25 درصد کاهش یافته است.

قیمت Toncoin (TON) در هفته گذشته 13.78٪ کاهش یافت، از محدوده 7 دلار به 5.61 دلار، زیرا دوره های کوتاه مدت نشان دهنده نوسانات گسترده و فشار فروش بیشتر بود.

بسیاری از دارندگان توکن از این خرابی غیرمنتظره غمگین می شوند و می پرسند سرنوشت توکن چه می شود. آنها می گویند TON ممکن است در حال نزدیک شدن به یک “منطقه تجمع مجدد” باشد، و فرصت خرید را برای هر کسی که دارای چشم انداز است، پیش از بهبود بازار فراهم می کند.

تا کنون، روایت حول محور این است که آیا تونکوین می‌تواند از این شکست بازگردد و شتاب خود را بازیابد.

بیت‌کوین کش (BCH) در بحبوحه حرکت نزولی، علی‌رغم بازیابی روزانه، با کاهش متوسط ​​روبه‌رو می‌شود

بیت کوین کش (BCH) بدترین عملکرد را داشت یک هفته با کاهش 5.8 درصدی در 7 روز گذشته. بیت کوین کش (BCH) اکنون حدود 326.65 دلار معامله می شود. پس از شروع هفته ای که به شدت بالاتر از سطح 360 دلار معامله شد، پس از مشاهده برخی فشارهای نزولی ثابت، برای حفظ این سطوح تلاش کرد.

بر اساس سیگنال فنی، بیت کوین کش (BCH) دارای سیگنال فروش است، به این معنی که زیر سطوح بسیار مهم EMA (میانگین متحرک نمایی) معامله می شود. به طور کلی، این نشان می دهد که قیمت حداقل به طور لحظه ای صعودی نیست.

اگرچه افت هفتگی بد به نظر می رسد، BCH در روز گذشته 1.46% افزایش یافته است، که نشان می دهد خریداران اندکی در سطوح پایین تر وارد می شوند و فروشندگان به طور کامل قیمت را پایین نمی آورند.

در حال حاضر، ارزش بازار 6.454 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته 214.199 میلیون دلار است، به این معنی که بیت کوین کش (BCH) به خوبی معامله می شود و در حال حاضر علاقه خاصی دارد. سرمایه گذاران به دنبال این هستند که این سکه به پایان برسد و تثبیت شود.

پیش فروش DTX Exchange به 2 میلیون دلار در میان کاهش شدید تون کوین و بیت کوین کش نزدیک شد

پیش فروش صرافی DTX (DTX) تنها در چند هفته نزدیک به 2 میلیون دلار به دست آورده است که ثابت کرده است به دو دلیل کلیدی بسیار محبوب است.

این پلتفرم نسبت به Toncoin و Bitcoin Cash که در هفته‌های اخیر دچار افت شدید شده‌اند، ویژگی‌های بیشتر و انگیزه‌های بهتری را برای دارندگان و کاربران بلندمدت نوید می‌دهد. اینها شامل مزایایی مانند جمع آوری جوایز وفاداری ساختاری و شانس تبدیل شدن به یک سهامدار است.

توکن‌های DTX به شرکت‌کنندگان وفادار تعلق می‌گیرد تا جلسات باقی‌مانده خود را تمدید کنند یا جلسات آینده را با اشتراک‌گذاری توکن‌های خود با سایر کاربران یا پلتفرم خریداری کنند. کاربران وفادار ممکن است توکن‌های DTX را برای رای دادن به رشد آینده پلتفرم به اشتراک بگذارند. قدرت رای بیشتر به معنای ارزش نگهداری بیشتر برای دارندگان توکن DTX است.

این مشوق‌ها یک اکوسیستم قدرتمند برای مشارکت فعال و تعامل طولانی مدت ایجاد می‌کنند و توضیح می‌دهند که چرا صرافی DTX حتی با وجود نوسانات شدید قیمت ارزهای دیجیتال دیگر مانند تون کوین و بیت کوین کش، بسیار قوی عمل می کند.

دستورالعمل های کلیدی: پیش فروش DTX Markets با انگیزه های قوی جامعه نزدیک به 2 میلیون دلار رشد می کند، در حالی که Toncoin (TON) و بیت کوین کش (BCH) در بحبوحه نوسانات بازار با کاهش قابل توجهی روبرو هستند.

بیشتر بیاموزید:

از پیش فروش DTX دیدن کنید

کتاب سفید را بخوانید

به انجمن DTX بپیوندید

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا