سریال و انمیشن

معرفی سریال دارودسته های گالیسیا (Gangs of Galicia)

معرفی سریال دارودسته های گالیسیا (Gangs of Galicia)

سریال دارودسته های گالیسیا (Gangs of Galicia) یک سریال اکشن-جنایی، محصول کشور اسپانیا است. این سریال، که براساس یک داستان واقعی ساخته شده، تابستان 2024 از شبکه نتفلکیس منتشر شد.

اگر از تماشای سریال‌های اسپانیایی و شنیدن این زبان دلنشین لذت می‌برید، شبکه نتفلکیس اخیرا سریال دارودسته های گالیسیا (Gangs of Galicia) را منتشر کرده است. این سریال، که به اسپانیایی Clanes نام دارد، کاری از خورخه گوئریکاچواریا (Jorge Guerricaechevarría) است که نویسندگی فیلمنامه را نیز برعهده داشته است. ژانر سریال Gangs of Galicia درام، جنایی و مهیج است و راجر گوال (Roger Gual) به خوبی از پس کارگردانی آن برآمده است. این سریال با هنرنمایی کلارا لاگو و تامار نوواس، داستان رابطه بین یک وکیل و پسر قاچاقچی بزرگ موادمخدر را به تصویر کشیده است. بینندگان و منتقدین استقبال خوبی از سریال داشته و تماشای آن را، برای حداقل یک بار، پیشنهاد کرده‌اند.

ما در پلازا مقاله‌ای را به معرفی بهترین سریال های اسپانیایی اختصاص داده‌ایم تا رضایت خاطر شما طرفداران این آثار را کسب کنیم. در این مقاله نیز قصد داریم به طور اختصاص به معرفی سریال Gangs of Galicia 2024 بپردازیم و همه اطلاعات خود درباره تعداد قسمت‌ها، داستان، بازیگران و نظرات منتقدین را با شما به اشتراک بگذاریم.

فهرست مطالب

تعداد قسمت‌ها و زمان پخش سریال دارودسته های گالیسیا

تعداد قسمت های سریال دارودسته های گالیسیا ژانر سریال Gangs of Galicia

این سریال اسپانیایی کاری از کمپانی Vaca Films است که برای شبکه نتفلیکس ساخته شد.  تعداد قسمت های سریال دارودسته های گالیسیا 7 قسمت است که همه آنها در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) در اختیار علاقمندان قرار گرفت. این سریال یک فصل دارد و هنوز خبری مبنی بر ساخت فصل دوم آن منتشر نشده است.

خلاصه سریال دارودسته های گالیسیا

آنا گونزالز وکیلی در مادرید است که اخیرا پدرش به قتل رسیده. پس از مرگ پدرش آنا می‌فهمد که پدرش یک حساب بانکی مخفی دارد و دارایی‌هایش را به دو نفر، برتا و لورا، که آنا تا حالا نامشان را نشنیده، بخشیده است. آنا برای اینکه حقیقت را کشف کند به شهر کوچک کامبادوس می‌رود.

حضور یک وکیل جوان مادریدی در این شهر کوچک از نگاه‌ها دور نمی‌ماند. یکی از این افراد دنیل پاین، پسر قاچاقچی بزرگ موادمخدر، کلان د لوس پاین که هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد، است. دنیل جذاب و ماجراجو است و از آنا می‌خواهد او را در دادگاه همراهی کند. این شاید بهترین فرصت برای این وکیل جوان باشد تا حقیقت را درباره پدر خود کشف کند. و اینجاست که عشق وارد می‌شود.

جالب است بدانید که داستان سریال دارودسته های گالیسیا براساس رخدادهایی واقعی نوشته شده است.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال دارودسته های گالیسیا

درباره نام سریال باید بگوییم که گالیسیا یکی از بخش‌های خودمختار اسپانیا است که در شمال غرب شبه‌جزیره ایبری واقع شده است. ترجه تحت‌اللفظی نام اسپانیایی سریال (Clency) نیز قبیله است. در این سریال جنایی جذاب اسپانیایی، هنرمندان مستعدی حضور دارند که در ادامه با آنان آشنا می‌شویم.

کارلا لاگو در نقش آنا گونزالز سوریانو

بازیگران سریال دارودسته های گالیسیا سریال Gangs of Galicia

کارلا لاگو گراو (Clara Lago Grau) بازیگر اسپانیایی، در تاریخ 6 مارس 1990، برابر با 15 اسفند 1368، در شهر تورلودونس در اسپانیا چشم به جهان گشود. او بازیگری را از سال 2000 با فیلم  Miserable Life آغاز کرد. کارلا که فعالیت خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرده بود، 2 سال بعد در در فیلم  Carol’s Journey خوش درخشید و نامزد جایزه گویا در بخش بهترین بازیگر تازهوارد شد. وی در فیلم Spanish Affair (2014) نقش آمایا را داشت، فیلمی که با فروش فوق‌العاده خود تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اسپانیایی شد. گرچه کارلا بیشتر بازیگری فعال در سینما است، اما در سریال‌ها نیز حضور پررنگی دارد. احتمالا او را با نقش لولا در سریال اسپانیایی همسایه (2019-2020) به یاد می‌آورید.

تامار نوواس در نقش دنیل پادین

سریال Gangs of Galicia هنرپیشه های دارودسته های گالیسیا

تامار نوواس (Tamar Novas) بازیگری اسپانیایی است که در تاریخ 3 اکتبر 1986 (11 مهر 1356) در ایالت گالیسیا در اسپانیا متولد شد. او در 10 سالگی به عنوان بازیگر اصلی فیلم اسپانیایی Butterfly’s Tongue (1999) انتخاب شد و بدین ترتیب قدم به عرصه بازیگری گذاشت. در 16 سالگی در فیلم The Sea Inside حضور یافت و برای این بازی برنده جایزه گویا شد. در میان دیگر کارهای این بازیگر می‌توانیم فیلم  Broken Embraces (2000)، و سریال The Patients of Dr. García (2023) را نام ببریم. تامار در کارنامه خود 4 برد و یک نامزدی را دارد.

همچنین بخوانید :

خوزه آنتونیو تورینان در نقش نیل

خلاصه سریال دارودسته های گالیسیا نمرات سریال Gangs of Galicia

یکی دیگر از بازیگران اسپانیایی در سریال دارودسته های گالیسیا، خوزه آنتونیو تورینان (Xosé Antonio Touriñán) است. او متولد 16 مارس 1980، برابر با 26 اسفند 1358، در ایالت گالیسیا است و هم‌اکنون به عنوان بازیگر، مجری، تهیه‌کننده و کارگردان فعالیت می‌کند. حضور او در صنعت سرگرمی به سال 2002 و فیلم Os dous de sempre برمی‌گردد. وی در سال 2005 آغاز به فعالیت در شبکه تلویزیونی گالیسیا کرد و خیلی سریع تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیگران این ایالت خودمختار شد. در میان جدیدترین کارهای او می‌توانیم به سریال Antes de perder (2019)، سریال El desorden que dejas (2020) و فیلم تلویزیونی Cuñados (2021) اشاره کنیم.

فرانسیس گاریدو در نقش نارانجو

سریال Gangs of Galicia داستان سریال دارودسته های گالیسیا

فرانسیس گاریدو (Francesc Garrido) بازیگر فیلم، سریال و تئاتر متولد سال 1969 (1347 تا 1349) در شهر بارسلونا اسپانیا است. او در موسسه تئاتر بارسلونا و سپس در آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن آموزش بازیگری دیده است. فرانسیس در فیلم های اسپانیایی و کاتالانی بازی کرده و بیش از همه برای بازی در فیلم The Sea Inside (2004)، فیلم The Titan (2018) و فیلم L’adopcio (2015) شناخته می‌شود.

همراه ما بمانید تا با هم فهرستی از برخی دیگر از هنرپیشه های دارودسته های گالیسیا را مرور کنیم:

  • ملانیا کروز (Melania Cruz) در نقش لورا سیلوا فیگاردو
  • میگل د لیرا (Miguel de Lira) در نقش خوزه پادین
  • نونا گالیگو (Nuno Gallego) در نقش مارکو
  • توماس دل استال (Tomás del Estal) در نقش نازاریو
  • دیگو آنیدو (Diego Anido) در نقش ساموئل
  • چچو سالگادو (Chechu Salgado) در نقش تونیو
  • ماریا پوژالته (María Pujalte) در نقش برتا

نقد سریال دارودسته های گالیسیا

این بار نیز نتفلیکس در انتخاب یک سریال غیرزبان انگلیسی خوب عمل کرده است. نمرات سریال Gangs of Galicia از سوی منتقدین و بینندگان، تا به الان قابل‌قبول بوده است. در وبسایت IMDb شاهد امتیاز 6.4 از 10 از سوی بینندگان هستیم. وبسایت راتن تومیتوز نیز 7 نقد درباره این سریال را منتشر کرده و از مجموع آنها، 57% نقدها را نقد مثبت ارزیابی کرده است. در ادامه مرور کوتاهی بر برخی از این نقدها داریم.

بررسی سریال اسپانیایی دارودسته های گالیسیا معرفی سریال Gangs of Galicia 2024

Fotogramas/ فران چیکو:

براساس یک داستان واقعی باورنکردنی، سریال دارودسته های گالیسیا توطئه و عاشقانه را در داستان طوری با هم ترکیب می‌کند که با هر قسمت درگیرکننده‌تر می‌شود.

EscribiendoCine/ کارولینا جی. گوئررو:

سریال Gangs of Galicia، با وجود همه ایراداتش، به لطف حضور دو قهرمان داستان و برخی رازهای خانوادگی حل‌نشده، سرگرم‌کننده است.

Decider/ جوئل کلر:

چیزی که ما امیدواریم این است که سریال روی آن جنبه داستان خود که جالب‌تر است، یعنی آنا و دنیل، تمرکز کند. هرچه نمایش از این دو دورتر می‌شود، جذابیتش کاهش می‌یابد.

ScreenAnarchy/ پیتر مارتین:

این نمایش که توسط بازی‌های قوی، انفجارهای اکشن قدرتمند و دسیسه‌های مداوم طراحی شده، تا انتها آتشین و پیشران باقی می‌ماند.

La Nación/ پابلو دی ویتا:

گوال تمام عناصر لازم برای یک سریال پلیسی در جغرافیای اسپانیا را بدون پیچیدگی و به سهولت انجام می‌دهد. او شرایط خوبی در داستان ایجاد می‌کند، حتی اگر قبلا بارها گفته شده باشد.

Movies and Munchies/ کریس جویس:

پیش‌بینی‌پذیری و عدم اصالت داستان تا حد زیادی درگیر شدن در دسیسه‌ها را کاهش می‌دهد. وجود تعداد زیادی پیچیدگی‌های خانوادگی نیز بیشتر سبب حواس‌پرتی می‌شود و نه انسجام داستان.

LeisureByte.com/ آرچی سنگوپتا:

سریال دارودسته های گالیسیا اثری فراموش‌شدنی و بی‌تاثیر است و به اندازه کافی خوب نیست که ارزش وقت شما را داشه باشد.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

زمان پخش سریال دارودسته های گالیسیا سریال Gangs of Galicia

موضوع این مقاله از پلازا بررسی سریال اسپانیایی دارودسته های گالیسیا بود. ما در این صفحه اطلاعات خود درباره تاریخ پخش، تعداد قسمت‌ها، داستان، بازیگران و نظرات منتقدین درباره سریال Gangs of Galicia را با شما به اشتراک گذاشتیم. حال نوبت به شما خواننده عزیز می‌رسد تا نظرات خود را از طریق بخش “دیدگاه شما” در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. این سریال را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره داستان و بازیگران آن چیست؟ اگر هنوز موفق به تماشای سریال نشده‌اید، آیا این مقاله شما را تحریک کرد تا در اولین فرصت به تماشای سریال دارودسته های گالیسیا بنشینید؟

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا