اخبار روزاقتصاد

FBTC فیدلیتی منجر به خروج ETF بیت کوین 71.73 میلیون دلاری شد، ETF های اتر نیز کاهش یافت

FBTC فیدلیتی منجر به خروج ETF بیت کوین 71.73 میلیون دلاری شد، ETF های اتر نیز کاهش یافت

صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده سومین روز متوالی خروج خالص خود را تجربه کردند، در حالی که ETF های نقطه ای اتریوم نیز شاهد بازگشت به جریان های منفی بودند.

طبق داده‌ها از SoSoValue، 12 صندوق نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین 71.73 میلیون دلار در 29 آگوست خروجی خالص ثبت کردند که سومین روز متوالی خروجی را رقم زد.

FBTC FIdelity با خروج 31.1 میلیون دلار در روز پیشتاز شد – بالاترین میزان خروجی ثبت شده از 6 آگوست. .


Fidelity’s FBTC lead .73m Bitcoin ETF outflows, Ether ETFs also slide - 1
ورودی/خروجی ETF های بیت کوین نقطه ای | منبع: SoSoValue

IBIT

BlackRock، بزرگترین ETF بیت کوین از نظر دارایی خالص ، اولین خروجی خالص خود را از اول ماه مه به میزان 13.5 میلیون دلار ثبت کرد. با وجود این، مجموع ورودی خالص صندوق در 20.91 میلیارد دلار باقی می ماند.

سایر صندوق‌ها، مانند Bitwise’s BITB و Valkyrie’s BRRR، به ترتیب شاهد خروجی 8.1 و 1.7 میلیون دلاری بودند. ARKB Ark and 21Shares تنها ETF بیت کوینی بود که جریان خالص ورودی را گزارش کرد و 5.3 میلیون دلار به ارمغان آورد.

مجموع حجم معاملات روزانه 12 ETF بیت کوین نقطه ای در 29 اوت به 1.64 میلیارد دلار کاهش یافت که از 2.18 میلیارد دلار در روز قبل کاهش یافت. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین (BTC) 0.4 درصد کاهش داشت. روز گذشته، به ازای هر داده از crypto.news، 59,342 دلار معامله شد.

در همین حال، ETF های اتریوم در ایالات متحده به جریان های منفی بازگشتند و در 29 آگوست 1.77 میلیون دلار خروجی خالص به ثبت رساندند. -see-outflows-of-105-19m-ether-etfs-break-9-day-outflow-streak/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”> 5.84 میلیون دلار روز قبل.

ETHE Grayscale تنها نقطه ای بود که ETF اتریوم را گزارش کرد و 5.3 میلیون دلار از دست داد که تا حدی با 3.6 میلیون دلار ورودی خالص به Grayscale Ethereum Mini Trust جبران شد. هفت ETF نقطه اتر باقیمانده هیچ فعالیتی در آن روز نداشتند.

کل حجم معاملات برای نه ETH ETF در تاریخ 29 اوت از 151.57 میلیون دلار در 28 اوت به 95.91 میلیون دلار کاهش یافت. در زمان انتشار، Ethereum (ETH) نیز 0.9% افزایش یافت و دست به دست شد و در 2529 دلار مبادله شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا