ورزش

شکست امیدوار کننده استقلال در اهواز! 

شکست امیدوار کننده استقلال در اهواز! 

درخشش ۳ بازیکن خارجی استقلال در شهر اهواز قطعاً کادر فنی این تیم را به آینده امیدوارتر کرد. 

استقلال در شرایطی در بازی مقابل استقلال خوزستان مغلوب شد که هر سه بازیکن این تیم در میانه زمین جزو بهترین نفرات استقلال در شکست بیرون از خانه به شمار رفتند. 

حضور موفق کاکوتا در کنار اندونگ و جلال الدین ماشاریپوف در مصاف مقابل استقلال خوزستان ثابت کرد در صورت عملکرد خوب تیم استقلال این سه بازیکن قادر هستند بارها و بارها خط دفاعی و دروازه حریف را تحت تاثیر قرار بدهند.

با مروری به اظهارات کارشناسان استقلالی ظرف هفته‌های اخیر این تیم هنوز از داشتن یک تمام کننده شش دانگ محروم است که اگر چنین بازیکنی در دیدار مقابل استقلال خوزستان در جمع شاگردان نکونام حضور داشت شاید این تیم نتیجه‌ای غیر از شکست را در اهواز تجربه می‌کرد. 

نفوذهای مارشاریپوف از چپ و عمق خط دفاعی در کنار نفوذ کاکوتا از عمق و جناح راست محوطه جریمه تیم استقلال خوزستان همراه با دوندگی بی‌امان اندونگ در محدوده میانه زمین عملاً کمربند میانی ورزشگاه فولاد آرنا را از آن استقلال کرده بود اما در نهایت این تیم نتوانست از فرصت‌های ایجاد شده توسط این سه بازیکن خارجی استفاده کند. 

جواد نکونام قطعاً با آنالیز بازی تیمش در اهواز به این نکته مهم پی خواهد برد که با داشتن یک تمام کننده شش دانگ در داخل ۶ قدم حریف دیگر چنین تجربیات تلخی را در مسابقات پیش رویش تکرار نخواهد کرد در غیر این صورت قطعاً این سه بازیکن هر چقدر هم که بهتر از این بازی کنند استقلال نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا