اخبار روزفناوری

PTR بعدی Diablo IV از 4 سپتامبر شروع می شود

PTR بعدی Diablo IV از 4 سپتامبر شروع می شود

Diablo IV گسترش بعدی چندان دور نیست، با تاریخ انتشار به طور رسمی برای 8 اکتبر 2024 تعیین شده است. با این حال، قبل از این اتفاق، بازیکنان Diablo IV را در PTR (Public Test Realm) از 4 سپتامبر تا 11 سپتامبر تجربه خواهند کرد. در این نسخه از PTR، بازیکنان پیشرفت شخصیت جدید را تجربه خواهند کرد که تغییرات زیادی را تجربه کرده است. همچنین به‌روزرسانی‌های عمده‌ای برای سیستم غارت وجود دارد، مانند سیستم‌های Paragon و سطوح سختی جدید.

کسانی که انتخاب می‌کنند در PTR برای Diablo IV شرکت کنند، می‌توانند مهارت‌های جدید کلاس و غیرفعال‌ها و سیستم کاملاً جدید Runeword را تجربه کنند. اگر متوجه شدید که در بازی به صورت انفرادی با مشکل مواجه هستید و کسی را ندارید که با او بازی کنید، Diablo IV اکنون یک ابزار Party Finder را معرفی می‌کند که به شما امکان می‌دهد با هم متحد شوید تا رئیس‌ها را از بین ببرید و با هم سیاه چال انجام دهید.

اگر کنجکاو هستید که در مورد Diablo IV PTR بیشتر بدانید، امروز، توسعه دهندگان این بازی در طول Chat Campfire نشستند تا در مورد تغییرات آتی و انتظارات بازیکنان از PTR صحبت کنند. VoD برای تماشا در کانال رسمی دیابلو یوتیوب در دسترس است، جایی که می توانید مکالمه غواصی عمیق را که بیش از دو ساعت طول می کشد تماشا کنید.

اگر برنامه Diablo IV: Vessel of Hatred را ندارید، وحشت نکنید، زیرا برای اینکه بتوانید به سرگرمی وحشتناک Diablo IV PTR بپیوندید، نیازی به آن ندارید، مگر اینکه بلیزارد بیشتر به آن اشاره کند. با این حال، ویژگی‌های جدیدی را که هم به بازی پایه و هم به توسعه آینده می‌آیند، تجربه خواهید کرد.

اگر PTR را تجربه می‌کنید، می‌توانید سطح را به حداکثر برسانید و تمام پاداش‌های Altar of Lilith را برای کمک به شخصیت خود در طول کمپین دریافت کنید. مهمترین تجربه از بازی Diablo IV PTR استفاده از Runewords است که یکی از جدیدترین ویژگی های Diablo IV است. دو نوع Runes به نام‌های Ritual و Invocation وجود دارد که می‌توانید از آنها برای قدرتمندتر کردن شخصیت خود استفاده کنید.

Runes of Ritual اقداماتی را که باید انجام دهید تا Runes را فعال کنید، مشخص می‌کند، در حالی که Runes of Invocation یک افکت قدرتمند به شما می‌دهد پس از انجام اقدامات برای فعال کردن آن. تغییرات PTR بسیار زیاد است، با بسیاری از اصلاحات و بهبودهای جدید برای بررسی و ارائه بازخورد برای بازیکنان. این شامل یک مهارت جدید است که هر کلاس دریافت می کند، که می تواند ساخت ها و چرخش ها را به طور تصاعدی تغییر دهد.

پست وبلاگ در وب‌سایت بلیزارد، که تمام رفع‌های فوری و بهینه‌سازی‌های انجام‌شده برای هر کلاس را شرح می‌دهد، جزئیات جزئی بیشتری را ارائه می‌دهد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا