فال

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 26 ژوئن 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 26 ژوئن 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: دو فنجان

برای شما طبیعی است که به دنبال افرادی باشید که علایق و ویژگی های مشابهی در روابط دارند. با این حال، کارت Two of Cups نشان می دهد که زیباترین و رضایت بخش ترین رابطه ها می تواند از شراکت با فردی متفاوت از شما حاصل شود. این تفاوت ها می تواند هر دوی شما را به چالش بکشد تا به روش های غیرمنتظره ای رشد کنید. با پذیرش این تضادها، می‌توانید یکدیگر را تشویق کنید تا جنبه‌های جدید خود را کشف کنید، که منجر به ارتباط غنی‌تر و گسترده‌تر می‌شود.

Read about your daily tarot prediction for June 26, 2024.(Pixabay)
درباره پیش بینی روزانه تاروت خود برای 26 ژوئن 2024 بخوانید. (Pixabay)

همچنین بخوانید خواندن هفتگی کارت تاروت: پیش بینی تاروت برای 23 تا 29 ژوئن 2024

ثور (20 آوریل – 20 مه)

کارت تاروت: پادشاه شمشیرها

هدف و اراده شما نیروهای قدرتمندی که می توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند. کارت پادشاه شمشیرها منعکس کننده ویژگی های قوی و پولادین درون شماست که آماده مهار شدن هستند. این به شما یادآوری می‌کند که برای کشف شجاعت خود در عمق خود فرو بروید و اجازه دهید ترس‌هایتان سوختی برای جاه‌طلبی‌هایتان شود. اغلب، ما توانایی های خود را دست کم می گیریم، اما این کارت شما را تشویق می کند که قدرت درونی خود را بشناسید و از آن برای دستیابی به چیزهای بزرگ استفاده کنید.

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه: اینم پیش بینی های تاروت برای ژوئن 2024

جمینی (21 مه – 20 ژوئن)

کارت تاروت: پنج فنجان معکوس می شود

هنگامی که احساسات منفی مانند پشیمانی یا تلخی به وجود می آیند، مهم است که به پیام هایی که دارند توجه کنید. پشیمانی ممکن است به شما بیاموزد که از لحظه حال به طور کامل استفاده کنید، در حالی که تلخی می تواند ناشی از نارضایتی مداوم در یک رابطه باشد. بسته به علت اصلی، ممکن است لازم باشد با باورهای قدیمی مقابله کنید یا انتظارات خود را واضح تر بیان کنید. اولین قدم برای تغییر مثبت، ارزیابی وضعیت فعلی و برداشتن گام‌های فعال برای ایجاد آینده‌ای بهتر است.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: شش فنجان

شما ممکن است نیازی به تغییر شرایط خود نداشته باشید. دیدگاه شما شش فنجان نشان می دهد که قدرت واقعی در یافتن شادی در درون خود، صرف نظر از شرایط بیرونی نهفته است. حتی زمانی که زندگی کامل نیست، شادی درونی شما می تواند قوی باقی بماند. در مورد آنچه این دوره از زندگی شما به شما یاد می دهد فکر کنید و برای چیزهایی که دارید شکرگزاری کنید. تغییر ذهن می تواند تجربه شما را متحول کند و حس عمیق تری از تحقق را به ارمغان بیاورد.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت)

کارت تاروت: چهار فنجان

احساس گم شدن یا عدم اطمینان در مورد یک موقعیت می تواند چالش برانگیز باشد. کارت Four of Cups شما را تشویق می کند تا آنچه را که می توانید انجام دهید و سپس به این فرآیند اعتماد کنید. گاهی اوقات، بهترین هدیه زمان است، که وضوح جدیدی به ارمغان می آورد و اجازه می دهد چیزهایی خارج از کنترل شما آشکار شوند. در حین انتظار، روی نکات مثبت تمرکز کنید و اطمینان داشته باشید که همه چیز در نهایت درست خواهد شد. صبر و ایمان می تواند منجر به نتایج شگفت انگیز و با ارزش شود.

باکره< /a> (23 اوت – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: عدالت

شما برای تعادل در زندگی خود تلاش می کنید و کارت عدالت بر اهمیت درک آنچه واقعاً سزاوار توجه شما است تأکید می کند. . تعادل لزوما به این معنا نیست که به همه چیز زمان یا ارزش برابر بدهید. در عوض، به این معنی است که آنچه را که در فصل فعلی شما مهم است اولویت بندی کنید و آنچه را که دیگر به شما خدمت نمی کند رها کنید. با تمرکز انرژی خود بر روی مهم ترین چیزها، می توانید به زندگی هماهنگ و رضایت بخشی دست یابید.

ترازو (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: هیروفانت

ترازو، وقتی در حال ساختن چیز جدیدی در زندگی خود هستید، بسیار مهم است که بر پایه های قوی تمرکز کنید. کارت Hierophant به شما توصیه می کند که به اصول اولیه بازگردید و یک پایه محکم ایجاد کنید که از آن چیزهای زیبا رشد کنند. به جای پرداختن به علائم، به دنبال دلایل اصلی مشکلات باشید و بذرهای مناسب را برای رشد آینده بکارید. با پرورش این پایه ها، می توانید موفقیت و ثبات پایدار در تلاش های خود را تضمین کنید.

Scorpio(23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: پادشاه فنجان ها

شما دقیقاً در جایی که هستید هدف منحصر به فردی دارید. کارت پادشاه جام ها نشان می دهد که در انجام مسئولیت های خود کوشا باشید و زندگی اطرافیان خود را غنی کنید. حضور شما می تواند منبع نور و راهنمایی باشد. از مهارت ها، دانش و شفقت خود برای حمایت از دیگران و ایجاد تأثیر مثبت استفاده کنید. با پذیرفتن نقش خود و ارائه بهترین های خود در موقعیت فعلی، می توانید هدف خود را محقق کنید و رضایت عمیق تری پیدا کنید.

کمان (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: خورشید

قوس، امروز روزی برای خوش بین بودن است. و به روی امکانات فوق العاده باز است. کارت خورشید نشان می دهد که حتی در یک روز معمولی، ممکن است اتفاق خارق العاده ای رخ دهد. روی چیزهایی که می خواهید به زندگی خود جذب کنید تمرکز کنید و تمام احساسات مثبت خود را در آن قرار دهید. نیات و مظاهر شما می تواند ریشه دوانده و رشد کند و منجر به نتایج هیجان انگیز و شادی شود. طرز فکر مثبت خود را حفظ کنید، و ممکن است به زودی رویاهای خود را محقق کنید.

Capricorn (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: برج

در حالی که خوب است برای چیزهای غیرمنتظره آماده باشید، امروز ممکن است یک تغییر ناگهانی را به همراه داشته باشد. شما را غافلگیر می کند کارت برج شما را تشویق می کند که چالش ها را به عنوان فرصت هایی برای یادگیری و رشد ببینید. حتی در مواقع سخت، همیشه چراغی در انتهای تونل وجود دارد. قدرت درونی و انعطاف پذیری شما می تواند شما را از طریق هر مانعی راهنمایی کند. این لحظات را به‌عنوان فرصت‌هایی برای کشف نقاط قوت و بینش‌های جدید در درون خود بپذیرید.

دلو (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: عاشقان

اگر به خاطر چیزی خارج از موقعیت فعلی خود حواس تان پرت شده است، لحظه ای را به ارزیابی کنید که آیا واقعاً همان چیزی است که می خواهید. کارت Lovers نشان می‌دهد که چیزها می‌توانند از دور جذاب به نظر برسند، اما از نزدیک، ممکن است متوجه نقص‌ها شوید. اطمینان حاصل کنید که با دنبال کردن جاذبه های سطحی از کار ضروری اجتناب نمی کنید. روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید و با ارزش‌ها و اهداف عمیق‌تر شما همسو است.

ماهی ها (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: شعبده باز

استعدادها و مهارت های شما بسیار زیاد است و تمرکز روی یک چیز را چالش برانگیز می کند. کارت شعبده باز به شما توصیه می کند که یک نقطه کانونی را انتخاب کنید و تلاش خود را در آنجا متمرکز کنید تا بهره وری را افزایش دهید. هنگامی که یک کار را کامل کردید، با همان فداکاری به کار بعدی بروید. با متمرکز کردن انرژی و توجه خود، می توانید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید و از استعدادهای متعدد خود نهایت استفاده را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا