فال

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 8 آگوست 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 8 آگوست 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل):< /h2>

کارت تاروت: ملکه

زندگی پر از شگفتی است و یکی از آنها می تواند حاملگی باشد. اگر امیدوارید باردار شوید، اکنون زمان خوبی است، زیرا امپراطور نشان دهنده باروری بالا است. اگر نه، اقدامات احتیاطی را انجام دهید. این کارت همچنین زمان خوبی را برای شروع پروژه‌ها، کسب‌وکارها یا مشارکت‌های جدید نشان می‌دهد.

Read about your daily tarot prediction for August 8, 2024.(Pixabay)
درباره پیش بینی روزانه تاروت خود بخوانید برای 8 آگوست 2024. (Pixabay)

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما در ماه اوت آمده است20

ثور (20 آوریل – 20 مه ):

کارت تاروت: جهان

موفقیت در راه است. کارت جهانی نشانه مثبتی است که نشان می دهد به آنچه روی آن کار می کنید دست خواهید یافت. ممکن است یک جایزه یا جایزه دریافت کنید، بنابراین اعتماد به نفس داشته باشید و اجازه ندهید ترس مانع شما شود.

همچنین بخوانید خواندن کارت های تاروت هفتگی: پیش بینی تاروت برای 4 آگوست تا 10 آگوست 2024

جوزا (21 مه – 20 ژوئن):

کارت تاروت: شیطان

اگر احساس اضطراب می‌کنید، احتمالاً به این دلیل است که شما نگران آینده هستید به یاد داشته باشید، شما نمی توانید همه چیز را کنترل کنید. روی زمان حال تمرکز کنید و برای رفع نگرانی های خود گام های پیشگیرانه بردارید. اجازه ندهید ترس بر شما غلبه کند.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه):

کارت تاروت: کاهن اعظم

به شهود خود اعتماد کنید، سرطان. صدای درونی شما را راهنمایی می کند، پس آن را نادیده نگیرید. دانش خود را با غرایز خود متعادل کنید، و اجازه دهید هر دو به شما کمک کنند تا در طول روز حرکت کنید.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت):

کارت تاروت: برج

در اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محتاط باشید. کارت تاور نشان می دهد که ممکن است با اخبار گمراه کننده یا اطلاعات نادرست مواجه شوید. قبل از اینکه همه چیز را باور کنید یا به اشتراک بگذارید، مطمئن شوید.

باکره (23 اوت – 22 سپتامبر):

کارت تاروت: ماه

همه چیز در زندگی را نمی توان به طور کامل درک کرد، باکره. کارت ماه به شما یادآوری می کند که برخی چیزها نیاز به ایمان و پذیرش دارند. اطمینان داشته باشید که در جایی هستید که باید باشید، حتی اگر دلایل آن مشخص نباشد.

ترازو (23 سپتامبر – 22 اکتبر):

کارت تاروت: عاشقان

وقتی شما و شریک زندگیتان همگام هستید، لحظه خاصی است . کارت عاشقان شما را به قدردانی و جشن گرفتن این هماهنگی تشویق می کند. تصدیق کنید که چقدر خوش شانس هستید که چنین ارتباطی را تجربه می کنید.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر):

کارت تاروت: چرخ ثروت

فرصت ها در راه شما هستند. چه یک پیشنهاد شغلی باشد یا یک تجربه منحصر به فرد، در نظر بگیرید که آیا این یک فرصت نادر است که نباید از دست بدهید. گزینه های خود را بسنجید و عاقلانه تصمیم بگیرید.

کمان ( 22 نوامبر – 21 دسامبر):

کارت تاروت: ماه

خلاقیت شما در اوج است. کارت ماه شما را ترغیب می کند که در فعالیت های هنری شرکت کنید، چه موسیقی، چه هنر یا گذراندن وقت در طبیعت. زندگی خود را پر جنب و جوش و پویا نگه دارید.

Capricorn ( 22 دسامبر – 19 ژانویه):

کارت تاروت: امپراطور

شما با موقعیتی روبرو خواهید شد که در آن باید قدرت یا نفوذ خود را ابراز کنید. کارت امپراتور از شما می خواهد که در نظر بگیرید که آیا می خواهید قدرت داشته باشید یا اعتماد ایجاد کنید. رویکرد شما نتایج بلندمدت را تعیین خواهد کرد.

آکواریوس (20 ژانویه – 18 فوریه):

کارت تاروت: گوشه نشین

قدرت دعا و تأمل را دست کم نگیرید، دلو. انتخاب های زندگی شما مانند یک دعای زنده است که واقعیت شما را شکل می دهد. اگر به دنبال پاسخ هستید، به این فرآیند اعتماد کنید و اجازه دهید ایمان شما را راهنمایی کند.

ماهی ها (19 فوریه – 20 مارس):

کارت تاروت: جادوگر

عشق زیبا است، اما مهم است که در واقعیت مستقر باشید. . کارت شعبده باز به شما یادآوری می کند که کسی را برای آنچه که الان هستند دوست داشته باشید، نه فقط به خاطر پتانسیل هایش. رویاها را با تلاش برای ایجاد یک رابطه رضایت بخش متعادل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا