حاشیه

معرفی سریال گیسو

معرفی سریال گیسو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی سریال گیسو

  • نام سریال: گیسو 
  • سال انتشار: ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • شبکه نمایش دهنده: نماوا
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • تعداد فصل: ۲
  • تعداد قسمت‌ها: ۳۹

 

 

  • بازیگران: محمدرضا گلزار، حسین یاری، هومن سیدی، ساره بیات

 

 

 

خلاصه سریال 

داستان درباره فردی به نام رضا است که دچار مشکلاتی شده است و برای بیرون آمدن از آن به کمک دو دوست خودش، سهیل و پیمان نیاز دارد، اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید جلو نمی‌رود.

محمدرضاگلزار و هومن سیدی و حسین یاری در سریال گیسو

درباره سریال

گیسو نام فصل دوم سریال عاشقانه است که از سال ۱۳۹۹ توسط شبکه نمایش خانگی شروع به پخش کرد. این سریال با کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری و نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی راهی شبکه نمایش خانگی شد. گیسو به مانند سریال عاشقانه توانست طرفداران زیادی پیدا کند و به محبوبیت بالایی برسد.

ساره بیات در سریال گیسو

بازی محمدرضا گلزار همان همیشگی است. گلزار ِ آتش بس، توفیق اجباری، سلام بمبئی و حتی گلزار برنده باش!! البته در سالیان اخیر ثابت شده که کارگردان‌ها روی قابلیت های فنی او حساب ویژه‌ای باز نمی‌کنند و مأموریت اصلی گلزار در این مجموعه فروش بیشتر سریال است. این را از روی پوسترهای سریال هم می‌توان دریافت.  اما یکی از نکات جالب، طراحی لباس محمدرضا گلزار در چند صحنه خاص است. لباسی که باتوجه‌به بالاتنه پرحجم و پاهای لاغر او بهتر می‌بود از نوع دیگری باشد اما با پوشیدن یک شلوار بسیار تنگ و تیشرتی گشاد این کنتراست و نقطه ضعف گلزار پررنگ‌تر شده و خنده دار می‌نمایاند. تاکید کارگردان بر نشان دادن گلزار در نماهای مدیوم بار دیگر ثابت می‌کند جزییات در این سریال جایی ندارد. در بین بازیگران بهترین علمکرد را ساره بیات دارد و به خوبی شخصیت پگاه دادگر را بازی می‌کند. شخصیتی که انگار ثبات روانی ندارد و عموما خیلی زود عصبانی و بعد پشیمان می‌شود.

هانیه توسلی و ساره بیات در سریال گیسو

سخن نهایی

کیفیت سریال گیسو را می‌توان مانند سایر آثار منوچهر هادی پیش‌بینی کرد. با ملاحظه مقدمه چینی های انجام شده معجزه ای در  این مجموعه صورت نمی گیرد. اگر که با سریال‌های دل و عاشقانه ارتباط گرفتید این سریال به شما پیشنهاد می‌شود.

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا