اخبار روزاقتصاد

تحلیلگران می گویند Rollblock می تواند در ماه سپتامبر به عملکرد بهتر از سولانا و MATIC ادامه دهد.

تحلیلگران می گویند Rollblock می تواند در ماه سپتامبر به عملکرد بهتر از سولانا و MATIC ادامه دهد.

با نزدیک شدن به پایان تابستان، Rollblock (RLBK) به‌عنوان یکی از رمزهای رمزنگاری با عملکرد برتر، به ویژه در بخش رو به رشد GambleFi تحلیلگران پیشنهاد می کنند که رویکرد نوآورانه Rollblock< به قمار آنلاین و حمایت قوی جامعه از آن می تواند آن را قادر سازد تا به پیشی گرفتن از بازیکنان مطرحی مانند Solana (SOL ادامه دهد. ) و چند ضلعی (MATIC) در ماه سپتامبر و بعد از آن.

عليرغم خوش بيني ETF، عدم قطعيت سولانا را احاطه كرده است

نامی که اغلب با رمزنگاری با عملکرد برتر مرتبط است Solana است، اما هم درجه ای از خوش بینی و هم عدم اطمینان در مورد آینده آن وجود دارد. بر اساس گزارش ها، پاسخ به ارسال دومین Solana ETF پیش بینی هایی را برانگیخته است که SOL، رمزارز بومی سولانا، می‌تواند تا 40% افزایش یابد.

اما حتی با وجود چشم انداز مثبت این Solana ETF، عملکرد این ارز دیجیتال ناامید کننده بوده است و قیمت آن پس از کاهش ۱۸ دلاری در حدود ۱۴۴ دلار قفل شده است. درصد در ماه گذشته ادامه مناطق خاکستری در مورد طبقه بندی SEC که ممکن است بر چشم انداز Solana ETF تأثیر بگذارد، وضعیت را پیچیده تر می کند. هنوز مشخص نیست که آیا Solana می‌تواند بر نقطه مقاومت 150 دلاری خود غلبه کند تا روند صعودی مورد انتظار را ایجاد کند یا خیر، اما در حال حاضر، تحلیلگران بازار به‌شدت را مشاهده می‌کنند.Solana ETF.

انتقال چند ضلعی علاقه به توکن را دوباره بر می انگیزد

Polygon، دیگر رمزنگاری با عملکرد برتر، با آماده شدن پروژه برای انتقال به $، دوباره علاقه خود را جلب می کند. POL از $MATIC، برای 4 سپتامبر تنظیم شده است. ممکن است این حرکتی باشد که طرفداران Polygon برای سال‌ها به‌شدت پیش‌بینی می‌کردند، به‌خصوص پس از ماه‌ها اجرای کسل‌کننده. قیمت توکن در حال حاضر در حدود 0.5034 دلار شناور است که 82.92-٪ از بالاترین قیمت تاریخ 2.92 دلار کاهش یافته است.

حتی انتقال مورد انتظار، ارزش بازار را تا 30 درصد افزایش داده است و Polygon را به یک رقیب قدرتمند در بازار تبدیل کرده است. در حالی که صرافی‌های بزرگی مانند کوین‌بیس از این سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنند، $POL در حال عملکرد بهتر از دارندگان کریپتو در بازار است. این سوال باقی می ماند که آیا این انرژی پس از انتقال ادامه خواهد یافت یا زمانی که هیجان کاهش یابد، از بین خواهد رفت.

استراتژی GambleFi Rollblock استانداردهای جدیدی را تعیین می کند

Rollblock در حال ایجاد یک جایگاه مهمی در بخش GambleFi است که با توکن ابزار دو منظوره خود را به عنوان یک دارای رمزنگاری با عملکرد برتر قرار می دهد. برخلاف بسیاری از توکن‌های دیگر، Rollblock نه تنها قابلیت‌های تراکنش، بلکه یک برنامه اشتراک درآمد منحصر به فرد را به دارندگان خود ارائه می‌دهد. این برنامه به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا بخشی از سود روزانه حاصل از عملیات قمار آنلاین این پلتفرم را به دست آورند و Rollblock را به منبع پایدار درآمد غیرفعال تبدیل کند.

در حالی که Rollblock وارد مرحله پنجم پیش فروش خود می شود، سرمایه گذاران اولیه در حال حاضر شاهد سودهای بالقوه هستند، با قیمت جذاب این توکن فقط 0.022 دلار و بیش از 2.6 میلیون دلار تاکنون افزایش یافته است. بازار GambleFi برای رشد انفجاری آماده است و تاکید شدید Rollblock بر امنیت، شفافیت و کاربر پسند بودن آن را به خوبی می‌تواند از این روند سرمایه‌گذاری کند. 

از آنجایی که قمار آنلاین به طور فزاینده ای محبوب می شود، Rollblock فقط یک سرمایه گذاری سوداگرانه نیست، بلکه یک رقیب واقعی در فضای ارزهای دیجیتال با عملکرد برتر است. Rollblock با رویکرد نوآورانه و پتانسیل بازار قوی خود، آماده است تا به عملکرد بهتر از ارزهای دیجیتال قدیمی مانند Solana و MATIC ادامه دهد. به سرمایه گذاران یک مسیر رشد پایدارتر و پایدارتر ارائه می دهد.

فرصت های هیجان انگیز پیش فروش Rollblock (RBLK) را امروز کشف کنید!

وب‌سایت: https://presale.rollblock .io/

اجتماعی: https://linktr.ee/ rolblockcasino 

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا