اخبار روزاقتصاد

قیمت توکن هوش مصنوعی با افزایش بازار NVIDIA Sparks افزایش می یابد: بینش های کلیدی

قیمت توکن هوش مصنوعی با افزایش بازار NVIDIA Sparks افزایش می یابد: بینش های کلیدی

  • گزارش سه ماهه مورد انتظار انویدیا باعث افزایش قیمت توکن های هوش مصنوعی شده است و 8 میلیارد دلار به ارزش بازار آنها اضافه می کند، علیرغم اینکه ارزهای دیجیتال با کاهش عمده روبرو شده اند.
  • عملکرد انویدیا مستقیماً بر توکن‌های هوش مصنوعی تأثیر می‌گذارد، که در طول تاریخ قبل از اینکه پس از اعلام نتایج درآمد از بین بروند، افزایش یافته‌اند.

در پیش‌بینی گزارش سه‌ماهه انویدیا، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل‌توجهی در قیمت توکن‌های هوش مصنوعی بود. سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری همه‌جانبه بر روی درآمدهای بادآورده شرکت پیشرو در زمینه فناوری هوش مصنوعی در جهان، لحظه‌ای را رقم زدند. با سوار شدن بر روی ماه با یک عقربه الماس، ارزش بازار توکن‌های هوش مصنوعی تنها در یک هفته به 8 میلیارد دلار اضافه شد. این برخلاف بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال بود، جایی که بارون‌های بلاک چین مانند بیت کوین و اتریوم به ترتیب شاهد افت قیمت 5 و 7 درصدی بودند.  

این تجمع بر روی ارزهای رمزنگاری شده مرتبط با هوش مصنوعی متمرکز بود، بنابراین توکن‌هایی مانند اتحاد ابرهوش مصنوعی (FET)، Near (NEAR) و Render (RENDER) در کانون توجه قرار گرفتند.

با این حال، این مهتاب یک سراب صرف بود. با وجود روند مثبت کلی، چندین توکن هوش مصنوعی مانند Artificial Superintelligence Alliance، Near، Render، Bittensor و Injective کاهش قیمت را ثبت کرده اند.  تبادل دست با $1.22.

عملکرد انویدیا مستقیماً بر توکن‌های رمزنگاری هوش مصنوعی تأثیر می‌گذارد، که به‌طور تاریخی قبل از اینکه پس از اعلام نتایج درآمد سرد شوند، افزایش یافته‌اند. این روند در سال 2024 مشهود بود، به طوری که FET و RENDER پس از گزارش‌های درآمد انویدیا در ماه فوریه و مه، افزایش قابل توجهی را مشاهده کردند، اما مدت کوتاهی پس از آن، شتاب خود را از دست دادند.

گزارش فصلی انویدیا سرمایه‌گذاران، تحلیلگران وال استریت و سرمایه‌گذاران نهادی را در حاشیه نگه داشته است. طبق گزارش میز معاملاتی Goldman Sachs Group Inc.، پیش بینی پیرامون “مهمترین سهام سیاره زمین” بسیار زیاد است.< < /span>گروه سرمایه گذاری Bespoke اضافه کرد: «به خاطر آوردن زمانی که انتظارات زیادی در مورد گزارش درآمد یک شرکت وجود داشت، سخت است.»

QCP Capital، یک شرکت تجارت دارایی دیجیتال، درآمدهای سه ماهه انویدیا را نیز تحت نظر دارد، عمدتاً برای ارزیابی تأثیر آن بر ارزهای دیجیتال.

براساس گزارش، QCP Capital برجسته شده است،ما محتاط هستیم که با توجه به کاهش، سهام ایالات متحده ممکن است دوباره در اینجا به اوج خود برسد. حجم معاملات و درآمد NVDA امروز. گزینه های NVDA امشب تا 10 درصد افزایش قیمت دارند، “ که می تواند باعث ایجاد نوسان در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال شود. غول فناوری به طور مداوم در چهار گزارش درآمد خود از برآوردهای تحلیلگران بهتر عمل کرده است.

در واقع، آنتونی ساگلیمبن از Ameriprise Financial با تاکید بر گرانش گفت:

گزارش درآمد انویدیا ممکن است در واقع تأثیر بیشتری بر بازار کلی نسبت به سخنرانی جکسون هول جروم پاول در هفته گذشته داشته باشد.

همانطور که پیش بینی می شد، توکن های هوش مصنوعی پس از انتشار گزارش درآمد سه ماهه انویدیا کاهش یافتند. پس از انتشار، QCP Capital به سرعت به اشاره کرد که:

گزارش درآمد چشمگیر انویدیا در شب گذشته واکنش کلاسیک “فروش اخبار” را در بازارهای ارزهای دیجیتال امروز برانگیخت.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا