اخبار روزفناوری

طبق گزارش ها، عرضه آیفون 16 در مقایسه با آیفون 15 10 درصد افزایش یافته است، اما تحلیلگر ادعا می کند که اطلاعات اپل نقش عمده ای نخواهد داشت.

طبق گزارش ها، عرضه آیفون 16 در مقایسه با آیفون 15 10 درصد افزایش یافته است، اما تحلیلگر ادعا می کند که اطلاعات اپل نقش عمده ای نخواهد داشت.

دستگاه آیفون 16 بخشی از اعلامیه های اپل در رویداد ‘It’s Glowtime’  که قرار است در 9 سپتامبر برگزار شود. به لطف بسیاری از ارتقاهایی که انتظار می رود با مدل های جدیدتر ارائه شود، از جمله پشتیبانی از Apple Intelligence را رونمایی کرد، غول فناوری احتمالاً معتقد است که اینها کاتالیزور خواهند بود. برای افزایش تقاضا، به همین دلیل است که یک گزارش جدید تخمین می زند که عرضه آیفون 16 نسبت به سری آیفون 15 نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

یک تحلیلگر معتقد است که ویژگی‌های هوش اپل امیدوارکننده هستند، اما سال 2025 می‌تواند سال مهمی برای این شرکت باشد

گزارشی از Nikkei Asia اشاره می کند که اپل به تامین کنندگان خود دستور داده تا عرضه آیفون 16 را به بین 88 تا 90 میلیون واحد افزایش دهند. این اولین باری نیست که گزارش شده است که شرکت کوپرتینویی به هدف محموله 90 میلیونی برای سال 2024 چشم دوخته است، زیرا بلومبرگ قبلاً این تخمین را انجام داد. چین احتمالاً بخش عمده ای از این محموله اولیه را به خود اختصاص خواهد داد، اما این گزارش اشاره می کند که به لطف تجدید حیات هوآوی، منطقه برای تسلط اپل چالش برانگیزتر خواهد بود.

علاوه بر این، جف پو، مدیر عامل Haitong Securities، همچنین اشاره می کند که Apple Intelligence برای هیچ یک از این مدل های آیفون 16 نقطه فروش بزرگی نخواهد بود. در عوض، او معتقد است که سال 2025 فرصت های بیشتری را برای اپل به ارمغان خواهد آورد زیرا می تواند ویژگی های هوش مصنوعی مولد خود را گسترش دهد. با این حال، تحلیل‌های مختلف قبلاً به این نتیجه رسیدند که هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ در ارتقاء دسته‌جمعی مشتریان به مدل‌های گلکسی S25 بسیار مهم است، بنابراین ما همچنان منتظر خواهیم بود تا ببینیم این پیش‌بینی چقدر درست است.

“ما در سال جاری بهبودی نسبتاً کمی را پیش بینی می کنیم. ویژگی‌های هوش اپل، اگرچه امیدوارکننده است، اما ممکن است در سال 2024 پیشرفت‌های پیشگامانه‌ای را ارائه نکند. ما معتقدیم که سال 2025 می‌تواند سال مهم‌تری باشد زیرا اکوسیستم گسترده‌تر هوش مصنوعی بالغ می‌شود.”

در مورد آنچه که مشتریان به عنوان دلیل اصلی ارتقاء به هر آیفون 16 برجسته کرده اند، Apple Intelligence در صدر فهرست آنها قرار نداشت، با یک نظرسنجی نشان داد که قیمت رقابتی و راه حل خنک کننده توانا اولویت های اصلی آنها بود. با این حال، به یاد داشته باشید که درست مانند آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس، شایعه شده است که تمامی مدل های آیفون 16 با 8 گیگابایت رم به صورت استاندارد عرضه می شوند که ممکن است کافی نباشد. برای کسانی که می‌خواهند نسل آینده را کنار بگذارند، خوشحال می‌شوند که بدانند مجموعه آیفون 17 به با 12 گیگابایت رم وارد می‌شود که درهای زیادی را برای عملکردهای مرتبط با هوش مصنوعی باز می‌کند.

منبع خبر: Nikkei

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا