اخبار روزفناوری

تیم Monster Hunter Wilds از بازخورد Gamescom استفاده خواهد کرد تا بازی را به سطح کیفی مطلوب برساند.

تیم Monster Hunter Wilds از بازخورد Gamescom استفاده خواهد کرد تا بازی را به سطح کیفی مطلوب برساند.

Monster Hunter Wilds مسلماً بزرگترین بازی در Gamescom 2024 بود، حداقل با توجه به ساعت‌ها صف برای انجام بازی در منطقه عمومی و برنده از جوایز رسمی است.

این اولین باری بود که بازی قابل پخش بود و تهیه کننده ریوزو سوجیموتو توضیح داد به Gamereactor که بازخورد جمع آوری شده از مطبوعات و بازیکنان توسط CAPCOM برای آوردن بازی بزرگ به بازی استفاده خواهد شد. سطح کیفی مورد نظر.

تاکنون بازخورد خوبی شنیده ام. ما واکنش‌های فوق‌العاده‌ای از طرف همه کسانی که نسخه نمایشی ما را امتحان کرده‌اند داشته‌ایم. من می خواهم به ژاپن برگردم و تمام آن بازخوردها و آن شور و شوقی را که اینجا تجربه کرده ام از طرف هواداران بیاورم. وقتی به تیم توسعه گسترده‌تر در مورد آن اطلاع می‌دهم، فکر می‌کنم واقعاً آنها را تشویق می‌کند تا به این مرحله نهایی توسعه ادامه دهند.

قبل از انتشار Monster Hunter Wilds هنوز چیزهایی باقی مانده است که باید تمام شود. اما این اولین باری بود که کسی خارج از شرکت این بازی را انجام می داد. بنابراین، من فکر می کنم که ما بازخوردهای زیادی برای پذیرش داریم. ما می توانیم واکنش های مطبوعات و بازیکنان را در این رویداد بررسی کنیم. و همانطور که قبلاً گفتم، من فقط برای ایجاد انگیزه در تیم و ایجاد احساس خوشحالی و هیجان در آن‌ها، آن را برگردانم. اما این کار برای ما بسیار است که باید انجام دهیم و ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم تا بازی را در آخرین مرحله توسعه بهبود بخشیم و مطمئن شویم که می توانیم بهترین تجربه ممکن را برای شما به ارمغان بیاوریم. از آنجا که مقیاس بازی در حال حاضر بسیار بزرگتر است، و حجم محتوا بسیار بزرگتر است، که فقط حجم بیشتری از کار توسعه را برای ما به ارمغان می آورد تا بازی را به سطح کیفیتی که از آن راضی هستیم نهایی کنیم.< /em>

در خواندن بین خطوط، به نظر می رسد که Monster Hunter Wilds ممکن است به محض سقوط در سال 2025 راه اندازی نشود، بر خلاف Monster Hunter World که در اواخر ژانویه 2018 عرضه شد. با این حال، فعلاً این فقط حدس و گمان است. CAPCOM مطمئناً جزئیات انتشار را قبل از پایان سال نهایی خواهد کرد و احتمالاً این خبر را در The Game Awards اعلام خواهد کرد. در همین حال، برای دستان خودمان از Gamescom در Wccftech همراه باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا