ورزش

اتفاق تلخی که پیشکسوت استقلال را مسافر آسمان کرد

اتفاق تلخی که پیشکسوت استقلال را مسافر آسمان کرد

به گزارش خبرورزشی، استقلال در تابستان سال ۱۳۷۶ با اندیشه‌های ناصر حجازی فقید پوست اندازی کرد و یک تیم جوان روانه میدان شد. تیمی که اسکلت اصلی آن را بازیکنانی جوان  همچون: پرویز برومند، فرهاد مجیدی، سرژیک تیموریان، فرد ملکیان، مهدی پاشازاده، علیرضا اکبرپور، علی چینی و… تشکیل می‌دادند و البته نفرات با تجربه‌ای همچون جواد زرینچه، رضا حسن‌زاده و علیرضا منصوریان هم کنار آنها حضور داشتند. حاصل این تلفیق جوانی و تجربه، نمایش بسیار خوبی بود که در آن فصل از استقلال دیدیم و  آنها توانستند قهرمانی در لیگ آزادگان را جشن بگیرند. همان تیم سنگ بنای مجموعه‌ای را گذاشت که در اردیبهشت سال ۱۳۷۸ نایب قهرمان آسیا هم شد.  

در این میان اما برای یکی از حاضران در جمع مذکور اتفاق بسیار تلخی رخ داد. سرژیک تیموریان برادر بزرگتر آندرانیک تیموریان که همواره یکی از بازیکنان مورد علاقه ناصر حجازی در مقطع مورد نظر تلقی می‌شد اواخر مرداد سال ۱۳۹۹ در حوالی میدان تجریش هنگامی که با موتور سیکلت مشغول تردد بود، تصادف بسیار شدیدی کرد و متاسفانه با وجود پیگیری کادر پزشکی، روز هشتم شهریور همان سال چشم از جهان فرو بست و جامعه فوتبال را عزادار کرد.

امروز چهارمین سالگرد  پرواز سرژیک تیموریان عزیز است و قطعاً استقلالی‌ها در کنار همه علاقمندان به فوتبال هرگز این بازیکن را فراموش نخواهند کرد.  روحش شاد و یادش گرامی.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا