فناوری

Google’s Gems به کاربران این امکان را می دهد که چت بات ها را سفارشی کنند. این شرکت ابزار تولید تصویر به روز شده را راه اندازی کرد

Google’s Gems به کاربران این امکان را می دهد که چت بات ها را سفارشی کنند. این شرکت ابزار تولید تصویر به روز شده را راه اندازی کرد

عکس فایل: گوگل مجموعه ای از ویژگی های جدید را به هوش مصنوعی Gemini خود به همراه یک ویژگی شخصی سازی جدید به نام Gems اضافه می کند.
| اعتبار عکس: رویترز

Google مجموعه ای از ویژگی های جدید را همراه با شخصی سازی جدید به هوش مصنوعی Gemini خود اضافه می کند. ویژگی به نام Gems که به کاربران امکان می‌دهد نسخه‌های سفارشی ربات چت هوش مصنوعی برای مجموعه های خاصی از وظایف. این بدان معنی است که می توانید چت بات Gemini را شریکی برای کار کردن، کدنویسی یا نوشتن با آن کنید. 

کاربران باید دستورالعمل‌هایی را ارائه دهند که مشخص کنند چه نوع پاسخ‌هایی مانند سبک خاص را می‌خواهند. مقدمه ای را که می خواهند ذخیره کنند و حتی شخصیتی را که می خواهند به آن اختصاص دهند. سپس، پس از فعال شدن، جواهر ایجاد خواهد شد. 

این ویژگی برای مشترکین Gemini Advanced در دسترس خواهد بود. 

Google همچنین چندین Gems از پیش طراحی شده را برای کارهای گسترده‌تری مانند عیب‌یابی کد و ارائه نکات نوشتن و همچنین یک Gem همه منظوره که می‌تواند موضوعات پیچیده را توضیح دهد، منتشر می‌کند.

به‌علاوه، Google همچنین این کار را انجام خواهد داد. ابزار نسل بعدی تولید تصویر، Imagen 3 را عرضه می کند. با این کار، این شرکت همچنین توانایی Gemini برای تولید تصاویر هوش مصنوعی از افراد را که پس از مشخص شدن تولید تصاویر نادرست تاریخی در ماه فوریه غیرفعال شده بود، دوباره فعال می کند. 

بیانیه مطبوعاتی ارسال شده توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شد که آنها حفاظ هایی را برای جلوگیری از اصلاح بیش از حد برای تنوع که منجر به گاف های شرم آور در گذشته شده بود، اجرا کرده بودند. 

دیو سیترون، مدیر محصول جمینی، نوشت: «ما از تولید افراد فوتورئالیستی، قابل شناسایی، تصاویر خردسالان یا صحنه‌های بسیار خشن، خشونت‌آمیز یا جنسی پشتیبانی نمی‌کنیم. «البته، مانند هر ابزار هوش مصنوعی مولد، هر تصویری که Gemini ایجاد می‌کند بی‌نقص نخواهد بود، اما ما همچنان به بازخوردهای کاربران اولیه گوش می‌دهیم که به بهبود ادامه می‌دهیم.»

این همچنین شامل ابزار SynthID برای واترمارک کردن تصاویر 

Imagen 3 از این هفته برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. با این حال، توانایی تولید تصاویر افراد در حال حاضر فقط به کاربران پولی محدود خواهد شد. 

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا