پیامک

هتل کالج استانبول در کدام منطقه واقع شده است + امکانات

هتل کالج استانبول در کدام منطقه واقع شده است + امکانات

هتل کالج استانبول در کدام منطقه واقع شده است + امکانات

هتل کالج استانبول از هتل‌های لوکس این شهر است که اکثر مسافران ترجیح می‌دهند در آن اقامت داشته باشند. یکی از دلایل مورد توجه قرارگرفتن این هتل، موقعیت استراتژیکی آن است که در منطقه‌ای به‌نام میدان تکسیم بنا شده است. با رزرو هتل کالج که در قلب استانبول واقع شده است، دسترسی شما به کلیه نقاط شهر آسان خواهد شد. اگر در ارتباط با این هتل و امکانات آن اطلاعات لازم را ندارید، با ما همراه باشید تا در این مقاله به‌بررسی دقیق آن بپردازیم.

آشنایی با هتل کالج

در میان هتل های استانبول هتل کالج، هتلی ۴ ستاره و خوش‌قیمت است که با امکانات و خدمات رفاهی ویژه از مهمانان خود استقبال می‌کند. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار گرفته است که با اقامت در آن می‌توانید در کمترین زمان ممکن خود را به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری این شهر برسانید.

از میان دلایلی که این هتل را نزد مسافران محبوب کرده است می‌توان به امکانات بی‌شماری مانند اتاق‌های راحت و استاندارد، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی رایگان، تهویه مطبوع و نظافت روزانه اشاره کرد. در مجموع موقعیت مکانی هتل و خدمات رفاهی مناسب آن همیشه رضایت مراجعه‌کنندگان را به‌دنبال داشته است؛ از این رو با اقامت در آن هرگز پشیمان نمی‌شوید.

امکانات هتل کالج استانبول

با یک‌بار اقامت در این هتل پی‌ می‌برید که در آن، کلیه خدمات و امکانات رفاهی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، به‌طوری که به هرآن‌چه که در سفر نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت. در ادامه، جهت آشنایی بیشتر شما با هتل کالج به‌معرفی برخی از مهم‌ترین امکانات آن می‌پردازیم.

اتاق‌های تمیز و مدرن

اولین و مهم‌ترین امکانات هر هتل داشتن اتاق‌های متنوع و با امکانات است تا مسافران در طول سفر با نهایت آسودگی در آن‌ها اقامت کنند. در اتاق‌های هتل کالج خدمات متنوعی از تهویه مطبوع تا تخت‌خواب‌های راحت و وسایل بهداشتی اختصاصی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا بساط یک اقامت بی‌نظیر را برای‌شان فراهم سازد. انواع اتاق‌هایی که توسط پرسنل جهت اقامت مهمانان تدارک دیده شده است عبارت‌اند از:

  • اتاق استاندارد دبل با ظرفیت ۳ نفر و تخت‌های دبل
  • اتاق توئین با ظرفیت ۳ نفر و تخت‌های توئین
  • سوئیت به‌همراه تخت، بالکن و فضای نشیمن

هتل کالج استانبول در کدام منطقه واقع شده است + امکانات

سالن ورزشی

یکی‌دیگر از امکانات این هتل، داشتن یک سالن ورزشی مجهز است که مهمانان می‌توانند با مراجعه به آن، در طول سفر هم از رسیدگی به تناسب اندام خود غافل نمانند. با رزرو هتل استانبول می‌توانید در هر ساعتی که تمایل دارید به باشگاه ورزشی درون محوطه مراجعه و از امکانات آن استفاده کنید.

بار

در این هتل مانند سایر هتل های استانبول، بار و کافی‌شاپ وجود دارد که در آن‌ها با منویی از نوشیدنی‌های خوش‌طعم ترکی و ایرانی از مهمانان استقبال می‌کنند. با اقامت در این هتل می‌توانید به این بارها بروید و ساعات خوشی را در کنار هم‌سفران‌تان سپری کنید.

پذیرش ۲۴ساعته

با سفرکردن ازطریق رزرو بلیط هواپیما استانبول و اقامت در هتل کالج، کلیه خدمات موردنیازتان به‌صورت ۲۴ساعته به شما ارائه می‌شود. به بیان ساده‌تر شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز از خدمات بی‌نظیر هتل مانند درخواست وسایل بهداشتی، نظافت اتاق یا درخواست مواد غذایی بهره‌مند شوید.

پارکینگ رایگان

برخی افراد به مسافرت‌کردن از راه هوایی علاقه ندارند. آن‌ها در هر شرایطی سفر از راه زمینی و با خودروی شخصی را به سایر راه‌ها ترجیح می‌دهند. در این هتل فضایی مناسب برای خودرو شخصی مهمانان مهیا ساخته‌اند تا آن‌ها بتوانند در طول سفر اتومبیل خود را در یک محیط امن و مطمئن نگه‌داری کنند.

شاتل فرودگاهی

در این هتل خدمات شاتل فرودگاهی به‌صورت ۲۴ساعته برای کلیه مهمانان فراهم است و آن‌ها می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز از این خدمات بهره‌مند شوید و به‌راحتی از فرودگاه به هتل مورد نظر جابه‌جا شوند. جالب است بدانید که این نوع خدمات می‌تواند به‌صورت از قبل رزروشده یا به‌صورت هماهنگی در محل درخواست داده شود.

هتل کالج استانبول در کدام منطقه واقع شده است + امکانات

نزدیک‌ترین مکان‌های گردشگری به هتل کالج استانبول

از نظر مسافران یکی از مهم‌ترین امکانات هتل، نزدیکی و دسترسی آن به کلیه جاذبه‌های گردشگری است. با رزرو هتل کالج و اقامت در آن، دیگر نگران گشتن به‌دنبال مناطق دیدنی استانبول نخواهید بود؛ چراکه این هتل به بیشتر این مکان‌ها نزدیک است. مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل کالج عبارت‌اند از:

  • میدان تکسیم: ۰۴ کیلومتر، ۴ دقیقه پیاده‌روی
  • پارک تکسیم گزی: ۰.۵ کیلومتر، ۵ دقیقه پیاده‌روی
  • خیابان استقلال: ۰.۵ کیلومتر، ۷ دقیقه پیاده‌روی
  • موزه پرا: ۰.۹ کیلومتر، ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
  • موزه هنرهای مدرن: ۱.۳ کیلومتر، ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
  • برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر، ۲۰ دقیقه پیاده‌روی
  • پلکان کاموندو: ۱.۸ کیلومتر، ۲۳ دقیقه پیاده‌روی

سفری جذاب به استانبول رزرو هتل کالج

Collage Hotel یکی از معروف‌ترین و خوش‌مکان‌ترین هتل‌های این شهر است که در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال بنا شده است. به‌دلیل موقعیت عالی هتل، با اقامت در آن به اکثر بخش‌های شهر دسترسی خواهید داشت. اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید و به‌دنبال یک هتل با موقعیت مکانی عالی و خدمات رفاهی مناسب می‌گردید، هتل کالج استانبول بهترین گزینه برای شما است.

جهت رزرو بلیط هواپیما استانبول یا رزرو هتل استانبول، باید ازطریق وب‌سایت گردشگری درخواست خود را ثبت کنید. «فلای تودی» یکی از بهترین و معتبرترین وب‌سایت‌های گردشگری است که در ارائه این نوع خدمات سابقه درخشان دارد. شما می‌توانید با درخواست به این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن واچر خود را دریافت کنید و از سایر خدمات و مزایای فلای تودی مانند تخفیفات ویژه و پشتیبانی ۲۴ساعته بهره‌مند شوید.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا