ورزش

واکنش اسکوچیچ به بازی پرسپولیس؛ در این صورت خوشحال‌تر می‌شوم!

واکنش اسکوچیچ به بازی پرسپولیس؛ در این صورت خوشحال‌تر می‌شوم!

دراگان اسکوچیچ‌ در نشست خبری پیش از بازی با هوادار که گفته شده بود به آن نمی رسد، اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است. بازی سختی مقابل تیم هوادار داریم. آنها تیم قابل احترام و منظمی هستند که مربی خوبی هم دارند. هر آنچه که در بازی قبلی رخ داد را باید کنار بگذاریم و تمرکزمان روی دیدار فردا باشد.

وی با بیان اینکه بازیکنان با انگیزه کافی در این بازی حضور دارند، توضیح داد: اگر بتوانیم در این دیدار خودمان را بهتر نشان داده و نتیجه خوبی کسب کنیم، خوشحال‌تر می‌شوم.  

سرمربی تراکتور در خصوص مصدومان تیمش،  گفت: قطعا ۱۱ نفری که در زمین حضور خواهند داشت، تمام تلاششان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند. وضعیت مصدومان تیم به همان شکل سابق است و بازیکن مصدوم جدیدی نداریم. ‌ قطعاً جای خالی بازیکن مصدوم احساس می‌شود، ولی فردا با بهترین نفرات وارد بازی خواهیم شد.

اسکوچیچ در خصوص حضور هواداران تراکتور در دیدار فردا، عنوان کرد: حضور تماشاگران‌مان از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. آنها همیشه ما را حمایت می‌کنند و بازیکنان نیز در قبال هواداران احساس مسئولیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: هواداران ما هفته گذشته نشان دادند که‌ چقدر پشت تیم هستند. حضورشان باعث دوچندان شدن انگیزه ما و بالا رفتن کیفیت بازی می‌شود. هر کاری که از دستمان برآید، برای خوشحال کردن آنها انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: هوادار – تراکتور؛ بازگشت اسکوچیچ به تهران

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا