ورزش

آب پاکی سازمان لیگ برای برگزاری دیدار دو استقلال در خوزستان

آب پاکی سازمان لیگ برای برگزاری دیدار دو استقلال در خوزستان

امیرحسین روشنک در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص ممانعت باشگاه فولاد خوزستان از برگزاری دیدار استقلال خوزستان با همتای تهرانی خود در ورزشگاه فولاد آره نا گفت: به هیچ وجه زمان و مکان بازی استقلال تغییر نخواهد کرد.

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره اینکه کارشکنی فولاد خوزستان باعث بروز مشکل در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر می‌شود، تاکید کرد: ما کاری به سایر تیم‌ها نداریم. تیم میزبان که در این بازی استقلال خوزستان است، مسئولیت هرگونه عواقب عدم برگزاری بازی را متحمل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان امروز طی گفت و گویی اعلام کرد: «رئیس هیئت فوتبال خوزستان مصاحبه‌ای تحکمی و توهین‌آمیز انجام داد و گفت که ورزشگاه ملک شخصی نیست و هر کسی مخالف برگزاری مسابقه است از این استان بفرماید بیرون! او از ادبیاتی استفاده کرد که شایسته نبود و به همین دلیل هیئت مدیره آن را توهین به تصمیم گیرندگان تلقی کرد.

مورد دوم مصاحبه سرمربی تیم میهمان بود که اهواز را شهر دوم استقلال خوانده بود و بازی در این ورزشگاه را حق خودشان می‌دانستند؛ در حالی که آنها میهمان بودند و اصلاً صلاحیت اظهار نظر از آنها سلب است. در این کلام هم تحکم وجود داشت و لحن هر دو مصاحبه به مشکلات فیزیکی ورزشگاه اضافه کرد. سازمان لیگ جلوی پرواز استقلال تهران به اهواز را بگیرد.»

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا