اخبار روزفناوری

AT&T با جریمه هنگفت 950000 دلاری به دلیل اطلاع ندادن فوری به مراکز تماس 911 در مورد قطع خدمات در سال 2023 جریمه شده است.

AT&T با جریمه هنگفت 950000 دلاری به دلیل اطلاع ندادن فوری به مراکز تماس 911 در مورد قطع خدمات در سال 2023 جریمه شده است.

خدمات بی‌سیم AT&T اخیراً برای قطعی در روز سه‌شنبه، که برای چندین ساعت به طول انجامید، دست به کار شده‌اند. اگرچه در سراسر کشور نبود، اما کاملاً ویران شد و اکنون حل شده است. اما این اولین بار نیست که خدمات این شرکت قطع می شود و به همین دلیل در آب گرم است. اکنون، به نظر می‌رسد که قطعی برق در سال 2023 بر شرکت خدماتی تأثیر منفی می‌گذارد، زیرا اکنون باید جریمه سنگینی برای عدم اطلاع رسانی به 911 در مورد این مشکل بپردازد. به موقع

AT&T به دلیل عدم اطلاع رسانی به موقع به 911 در مورد مشکل جاری با جریمه قطعی در سال 2023 مواجه است

AT&T امسال به دلیل دریافت مداوم گرما برای قطعی برق و همچنین به دلیل به خطر انداختن اطلاعات مصرف کنندگان به دلیل نشت اطلاعات حدود 7.6 میلیون کاربر AT&T در سال 2021، با فشار بسیار زیادی مواجه شده است. مشابه نقض داده در ژوئیه تایید شد، جایی که سوابق تماس و متن تقریباً از همه مشتریان از ماه می تا اکتبر 2022 به سرقت رفت.

>

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) اکنون جریمه کردن AT&T با جریمه 950,000 دلاری به دلیل عدم اطلاع فوری به مراکز تماس 911 در مورد قطع سرویس در سال 2023. قطعی که در آگوست 2023 رخ داد به ایلینوی، کانزاس، ویسکانسین و تگزاس گسترش یافت و این خطا در زمانی رخ داد که سرویس در حال بررسی آن بود. شبکه 911.

گفته شد در حین انجام آزمایش، یک تکنسین به طور تصادفی بخشی از شبکه را غیرفعال کرده است و AT&T نتوانست بخش غیرفعال شده را تنظیم کند. از آنجایی که آزمایش به فعالیت‌های تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی‌شده مرتبط بود، بررسی فنی لازم را انجام نداد تا از این وضعیت کاملاً جلوگیری شود.

این قطعی بیش از یک ساعت به طول انجامید که در نتیجه 400 تماس اورژانس 911 از دست رفت. نه تنها AT&T اکنون باید جریمه سنگینی بپردازد، بلکه باید از یک برنامه انطباق سه ساله پیروی کند که تضمین می کند چنین تخلفی در آینده رخ نمی دهد و 911 به موقع از هرگونه قطعی در حال حرکت مطلع می شود.

همه ارائه‌دهندگان خدمات، از جمله AT&T، باید در اسرع وقت به خدمات اورژانسی از قطعی برق اطلاع دهند تا توده‌ها بتوانند از مسیرهای جایگزین برای جستجوی کمک در صورت نیاز شدید مطلع شوند. چنین وضعیتی در صورت عدم برنامه ریزی و رسیدگی سریع می تواند باعث خرابی کامل شود، مانند مشکلی که ارائه دهنده خدمات مخابراتی برای خود ایجاد کرده است.  AT&T و سایر شرکت‌ها برای اطمینان از وجود سیستم‌های حیاتی قابل اعتماد برای مقابله با چنین شرایطی با فشار شدیدی مواجه هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا