ورزش

استقلال ۲ ورزشگاه برای میزبانی لیگ نخبگان معرفی کرد؛ هشدار مهم به پرسپولیس

استقلال ۲ ورزشگاه برای میزبانی لیگ نخبگان معرفی کرد؛ هشدار مهم به پرسپولیس

حامد مومنی درمورد محل میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: موضوع مهم مطروحه در فوتبال کشور در روزهای اخیر انتخاب استادیوم میزبان مسابقات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا است. حدود ۳۳ روز قبل یعنی در تاریخ ۵ مرداد نامه را برای باشگاه‌ها ارسال و درخواست کردیم استادیوم میزبان خود را معرفی کنند.

وی افزود: به این دلیل که تا روز گذشته پاسخی دریافت نکردیم، روز گذشته نامه مجدد از جانب فدراسیون ارسال شد. دقایقی قبل باشگاه استقلال در نامه‌ای استادیوم آزادی و شهرقدس را برای میزبانی پیشنهاد داد که بستگی به بررسی شرایط لازم دارد تا ببینیم کدام استادیوم، شرایط بهتری برای میزبانی دارد.

معاون دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: قطعا بازی‌های ۲ تیم در لیگ نخبگان به میزبانی کشورمان انجام می‌شود اما اینکه کدام استادیوم باشد بستگی به شرایط دارد. دقایقی قبل جلسه برخطی در این خصوص با حضور رئیس و سایر مسئولان ارشد فدراسیون داشتیم. ان‌شاءالله ظرف یک تا ۲ روز آینده پس از بازدیدهای میدانی، استادیوم میزبان استقلال و پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به اطلاع هواداران فوتبال می‌رسد.

مومنی اضافه کرد: با توجه به اینکه از لحاط زمانی در مضیقه و با محدودیت زیادی مواجه هستیم، از باشگاه پرسپولیس هم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر نظر نهایی اش را در این خصوص اعلام کند تا بتوانیم مراتب را به AFC اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: دلیل خط خوردن خرید پرسروصدای پرسپولیس مشخص شد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا