اخبار روزاقتصاد

رهبران کریپتو برای انتشار پاول دوروف تجمع کردند – بنیانگذار ترون DAO را راه اندازی کرد و 1 میلیون دلار تعهد کرد

رهبران کریپتو برای انتشار پاول دوروف تجمع کردند – بنیانگذار ترون DAO را راه اندازی کرد و 1 میلیون دلار تعهد کرد

  • پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، توسط مقامات فرانسوی دستگیر شد و بحثی را در مورد حفظ حریم خصوصی دیجیتال و کنترل دولت به راه انداخت.
  • رهبران صنعت مانند ویتالیک بوترین و ایلان ماسک از این دستگیری انتقاد کرده و در مورد تأثیر آن بر حقوق حریم خصوصی ابراز نگرانی کرده اند.

پاول دوروف مدیر عامل تلگرام اخیراً در فرانسه بازداشت شد و جنجال‌های قابل توجهی را برانگیخت و حمایت گسترده‌ای را از سوی افراد برجسته مختلف به راه انداخت. افراد و گروه ها این دستگیری که در فرودگاه لو بورژه در نزدیکی پاریس انجام شد، با درخواست‌هایی از سوی رهبران صنعت فناوری، افراد مشهور و شخصیت‌های سیاسی برای آزادی دوروف مواجه شد.

این بازداشت به پایان رسیده است. پاسخ‌های شخصیت‌های کلیدی در صنعت فناوری و کریپتو. ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، نگرانی هایی را در مورد تأثیرات این قانون بر حریم خصوصی دیجیتال و آزادی نرم افزار در اروپا مطرح کرده است. بوترین توضیح می دهد که اگر دوروف به دلیل کوتاهی در تعدیل محتوا یا به اشتراک گذاشتن داده های کاربران تحت پیگرد قانونی قرار گیرد، ممکن است خطرات زیادی برای حقوق دیجیتال ایجاد کند. 

Buterin بر نیاز به تکیه بر راه حل های منبع باز و اقدامات امنیتی قوی برای حفظ حریم خصوصی کاربران و در برابر سوء استفاده احتمالی تاکید کرد. توسط دولت ها او استدلال کرد که این دستگیری می تواند مانع از نوآوری و آزادی بیان در عصر دیجیتال شود. 

در پاسخ به دستگیری دوروف، جاستین سان، بنیانگذار Tron، پیشنهاد داد تا یک DAO به نام “FreePavel DAO” تشکیل دهد تا به دوروف در نبرد قانونی خود کمک کند. Sun اولین 1 میلیون دلار را به صندوق ارائه کرده است و از بقیه صنعت ارزهای دیجیتال دعوت می کند تا در این امر مشارکت و حمایت کنند.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا