اخبار روزاقتصاد

Fordefi اولین کیف پول MPC درجه سازمانی را برای DeFi در Sui رونمایی کرد

Fordefi اولین کیف پول MPC درجه سازمانی را برای DeFi در Sui رونمایی کرد

Grand Cayman، جزایر کیمن، 28 آگوست 2024، Chainwire

Fordefi امنیت در سطح سازمانی را به ارمغان می آورد به شبکه Sui

Sui، بلاک چین لایه 1 که در صنعت پیشرو است عملکرد و مقیاس افقی بی نهایت، اعلام کرد که با Fordefi، شرکتی که از فناوری محاسبات چند جانبه (MPC) برای ارائه یک پلت فرم کیف پول سازمانی امن برای DeFi استفاده می کند، به نیروها پیوسته است. پلتفرم جامع و دروازه Web3 Fordefi راه حلی در سطح سازمانی ارائه می دهد که سازندگان، معامله گران و اپراتورها را قادر می سازد تا کلیدهای خصوصی خود را خودشان نگه دارند، به طور یکپارچه به هزاران برنامه غیرمتمرکز (dApps) در هر بلاک چین متصل شوند و عملیات دارایی دیجیتال را با سیاست های دقیق و یکپارچه مدیریت کنند. رابط یکپارچه.

ادغام Fordefi با Sui به کاربران سازمانی این امکان را می دهد تا به طور ایمن کلیدهای خصوصی خود را حفظ کرده و به هزاران dApp در سراسر بلاک چین متصل شوند، کنترل کامل بر دارایی های دیجیتال آنها را تضمین می کند، کارایی عملیاتی را افزایش می دهد و به طور چشمگیری ساده می کند. مدیریت دارایی دیجیتال این پلتفرم همچنین سیاست‌های قابل تنظیمی را برای محافظت از گردش کار ارائه می‌دهد و تمام عملیات دارایی دیجیتال را در یک رابط یکپارچه ادغام می‌کند و یک راه‌حل مدیریت دارایی جامع و کاربرپسند ارائه می‌دهد. 

«پلتفرم مقیاس پذیر و ایمن Sui به طور منحصر به فردی برای پاسخگویی به خواسته های کاربران سازمانی مناسب است.» Fordefi با ارائه یک راه‌حل نگهداری امن و در سطح سازمانی و دسترسی یکپارچه به ویژگی‌های DeFi، به مدیران دارایی، شرکت‌های تجاری و صرافی‌ها قدرت می‌دهد تا از قابلیت‌های Sui به طور کامل استفاده کنند، اکوسیستم Sui را تقویت کرده و پذیرش بیشتر را افزایش دهند.

با این همکاری Fordefi اولین راه‌حل نگهداری در سطح سازمانی است که دسترسی راحت به عملکردهای DeFi در بلاک چین Sui را ارائه می‌کند. این ادغام برای مدیران دارایی، شرکت‌های تجاری، صرافی‌ها و سایر نهادهای نهادی با ارائه یک کیف پول قابل اعتماد و ایمن به عنوان یک سرویس سودمند است.

“ما هیجان زده هستیم که اضافه کنیم. جاش شوارتز، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Fordefi گفت: پشتیبانی از شبکه Sui. «فعال کردن کیف پول MPC ما در شبکه Sui تضمین می‌کند که مشتریان سازمانی می‌توانند در حین دسترسی به Sui DeFi، از امنیت خود و یکپارچه‌سازی یکپارچه dApp بهره ببرند. ما مشتاقانه منتظر تکامل این مشارکت هستیم.”

تماس با

Sui Foundation
[ایمیل محافظت شده]

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا