اخبار روزفناوری

شینجی میکامی می خواهد هر حق امتیاز دیگری را به خدا بازگرداند

شینجی میکامی می خواهد هر حق امتیاز دیگری را به خدا بازگرداند

سریال دست خدا با انتشار اولین فیلم در سال 2006 آغاز شد و به پایان رسید، اما اگر فرصتی برای احیای هر یک از مجموعه‌هایی که روی آن کار کرده است به او داده شود، کارگردان شینجی میکامی آن را بر هر سریال دیگری انتخاب می‌کند.

در مصاحبه‌ای با خالق افسانه‌ای سری Resident Evil، در میان دیگر فرنچایزها، و Goichi Suda، همچنین با نام Suda51، در رابطه با Shadows of the Damned: Hella Remastered که هفته گذشته در جریان Gamescom انجام شد، از من پرسیدم که روی کدام بازی یا سریالی کار کرده اند که می خواهند بازگردانند و یک فرصت دیگر بدهید میکامی سان ابتدا بدون معطلی پاسخ داد و با تشویق بیشتر افراد حاضر در اتاق فقط گفت “دست خدا 2”. متاسفانه با توجه به اینکه CAPCOM صاحب IP است و از زمان انتشار هیچ علاقه ای به آن نشان نداده است، احتمال وقوع بازی بسیار اندک است، اما با این حال، شاید با تقاضای کافی، ناشر ژاپنی ممکن است به Shinji Mikami این شانس را بدهد که بازی را بسازد و به آن بدهد. بازیکنان مدرن مزه آنچه را که نسخه اصلی را بسیار منحصر به فرد کرده است، بچشند.

در طول مصاحبه، شینجی میکامی و سودا51 در مورد موضوعات مختلف دیگری نیز بحث کردند، مانند امکان ورود دوم در سری Shadows of the Damned، تمایل Suda51 برای تحقق بخشیدن به دیدگاه اصلی بازی، یک بازی کامل بالقوه. نسخه قاتل 7 حاوی محتوای بریده‌شده و حتی دنباله‌ای است که او بسیار دوست دارد آن را بسازد. در چند روز آینده برای مصاحبه کامل دوباره بررسی کنید!

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا