ورزش

انگیزه های شخصی فرشاد احمدزاده که دو بار توسط گل محمدی کنار گذاشته شد!

انگیزه های شخصی فرشاد احمدزاده که دو بار توسط گل محمدی کنار گذاشته شد!

به گزارش خبرورزشی، کمتر بازیکنی پیدا می شود که بعد از جدایی از  دو غول بزرگ پایتخت بتواند روند خوبش را نگه دارد و همچنان در اوج باشد. فرشاد احمدزاده یکی از آن استثناها بود. بازیکنی که در سن پایین چهره شد و زمانی در پرسپولیس یک ستاره بود. او آنقدر خوب بازی می کرد که برانکو شیفته اش شد و خیلی ها می گفتند فرشاد پسر برانکو است.

احمدزاده بعد از یک فصل حضور ناموفق در فوتبال لهستان دوباره به پرسپولیس برگشت ولی روی فرم نبود و خیلی زود توسط یحیی گل محمدی کنار گذاشته شد. جدایی از پرسپولیس یک توفیق اجباری برای این بازیکن تکنیکی و ریزنقش بود و فرشاد در فولاد و سپاهان عمکرد بسیار خوبی داشت. با این حال همین درخشش باعث شد تا پرسپولیس در تابستان دوباره به سراغ احمدزاده برود و او را جذب کند. فرشاد که مورد توجه استقلال هم قرار گرفته بود، ترجیح داد یاغی نشود و به تیم محبوبش برگردد.

احمدزاده در هر دو بازی ابتدایی پرسپولیس فیکس بود و  به نظر می رسد گاریدو نظر مثبتی روی این ستاره ریزنقش دارد. پرسپولیس جمعه و در هفته سوم یک بازی مهم مقابل فولاد دارد. دیداری که پر از تقابل های دیدنی است. حضور یحیی گل محمدی و حمید مطهری روی نیمکت فولاد و تقابل آن ها مقابل شاگردان سابق خود جذاب خواهد بود. در کنار همه اتفاقات جذاب این بازی که جمعه شاهدش خواهیم بود، تقابل فرشاد احمدزاده با یحیی گل محمدی یک تقابل خاص و البته انتقامی خواهد بود.

یحیی هیچ وقت علاقه ای به فرشاد نداشته و در دو مقطعی که سرمربی احمدزاده بود، او را کنار گذاشت. در دوره اول حضور یحیی در پرسپولیس، فرشاد به شدت جوان و کم تجربه بود. یحیی خیلی به او بازی نمی داد و حتی به گفته چند تن از بازیکنان آن موقع پرسپولیس، گل محمدی در خیلی از مواقع اجازه تمرین با تیم اصلی را به فرشاد نمی داد و به او می گفت پشت دروازه به صورت اختصاصی تمرین کند.

دومین دوره حضور گل محمدی در پرسپولیس که در نیم فصل لیگ نوزدهم بود، مواجه شد با خروج اجباری احمدزاده از پرسپولیس. یحیی بلافاصله بعد از جانشینی کالدرون، فرشاد را در لیست مازاد قرار داد و او مجبور به جدایی از پرسپولیس و رفتن به فولاد شد. از همین رو تقابل احمدزاده با گل محمدی یک بازی ویژه برای ستاره پرسپولیس خواهد بود و انگیزه های شخصی فرشاد برای تقابل با مربی که دو بار او را کنار گذاشت، دیدنی خواهد بود. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا