اخبار روزاقتصاد

بلک راک ETF اتریوم را در برزیل راه‌اندازی می‌کند: ETHA39 با کارمزد پایین 0.12٪ از صرافی B3 بازدید می‌کند

بلک راک ETF اتریوم را در برزیل راه‌اندازی می‌کند: ETHA39 با کارمزد پایین 0.12٪ از صرافی B3 بازدید می‌کند

  • مقامات برزیل درخواست BlackRock را برای فهرست کردن اتریوم (ETH) ETF (ETHA) در صرافی محلی ماه‌ها پس از راه‌اندازی Solana ETF تأیید کردند. 
  • انتظار می‌رود ETHA امروز با قیمت پایه بین 7.26 دلار و 9.0 دلار و هزینه مدیریت کاهش یافته 0.12 درصد عرضه شود.

نقطه اتریوم صندوق معامله شده صرافی (ETF) پس از اینکه بلک راک سرانجام به چراغ سبز نظارتی برای فهرست کردن محصول در بورس B3 برزیل دست یافت، به برزیل رسید. . 

انتظار می‌رود امروز، 28 آگوست، ETF از طریق یک رسید دارایی بین‌المللی (BDR) ساخته شود و تحت کد ETHA39 فهرست شود. کارشناسان همچنین توضیح می دهند که این محصول به عنوان رسیدهای سپرده گذاری برزیل (BDR) تعریف می شود – گواهی هایی که نشان دهنده سهام صادر شده توسط یک شرکت در کشورهای دیگر است. 

طبق یک وبلاگ محلی پست، ارزش دارایی یک سوم iShares Ethereum Trust (ETHA) BlackRock خواهد بود. این بدان معناست که بسته به حرکت قیمت، قیمت شروع بین 40 تا 50 دلار R$ (7.26 دلار و 9.0 دلار) خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می‌رود BDR به مدت یک سال از هزینه مدیریت چشم پوشی کند و این کارمزد را در اولین 2.5 میلیارد دلار دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) به 0.12٪ برساند.

نیکلاس گومز، رئیس ETFها، سرمایه‌گذاری‌های شاخص و محصولات در BlackRock برای آمریکای لاتین، اظهار داشت که آخرین توسعه مستقیماً بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال را از نظر ارزش بازار در معرض دید سرمایه‌گذاران در منطقه قرار می‌دهد. 

همچنین، کریستیانو کاسترو، مدیر BlackRock در برزیل، اشاره کرد که ETHA39 می‌تواند تا حد زیادی از طیف وسیعی از برنامه‌های بلاک چین پشتیبانی کند. 

راه اندازی ETHA39 عرضه دارایی های دیجیتال را گسترش می دهد و دسترسی سرمایه گذاران به دارایی هایی را که پتانسیل حمایت از دارایی های گسترده و متنوع را دارد ساده می کند. طیف وسیعی از برنامه‌های بلاک چین.

قیمت اتریوم واکنش چندانی به این خبر هیجان‌انگیز نشان نداده است، زیرا همچنان 8% پایین است. 24 ساعت گذشته و زیر 2500 دلار معامله می شود. 

آغاز IBIT BlackRock در برزیل و عملکرد عمومی ETF

در ماه مارس، iShares BlackRock Bitcoin Trust ETF (IBIT) که موفق ترین در میان بوده است. ده ETF مورد تایید ایالات متحده، در برزیل با هزینه مدیریت 0.25٪ راه اندازی شد که در سال اول به 0.12٪ کاهش یافت. 

در آن زمان، فیلیپ گونسالوز، سرپرست محصولات سود و ارز B3، این حرکت را به افزایش تقاضا برای طبقه دارایی در برزیل نسبت داد. 

این فرصتی دیگر برای سرمایه گذاران است که قرار گرفتن در معرض بیت کوین را در پرتفوی خود بگنجانند. علاقه روزافزون سرمایه گذاران از سرتاسر جهان به بازار کریپتوها، جست و جوی گزینه ها را در بازار سرمایه برزیل نیز برانگیخته است.

اخیراً، ETHA بلک راک به یک نقطه عطف تاریخی رسید و اولین صادرکننده ای شد که به یک میلیارد دلار درآمد خالص رسید. در مقایسه، FETH فیدلیتی ورودی خالص 367 میلیون دلار، ETHW Bitwise با 310 میلیون دلار، و ETH Grayscale نیز 227 میلیون دلار ثبت کرد.

همچنین دارایی خالص 860 میلیون دلاری را برای پیشی گرفتن از Grayscale در اختیار داشت. مینی اتر تراست (ETH) و اعتماد اتریوم (ETHE). بر اساس جریان ورودی سال 2024، صندوق بیت کوین بلک راک آن را در پنج ETF برتر از جمله صندوق های غیر رمزنگاری قرار داد. 

برزیل، از سوی دیگر، به تدریج در حال پذیرفتن طبقه دارایی است زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آن (CVM) اخیرا دومین ETF Solana را تایید کرده است. در حال حاضر، در مرحله پیش از عملیات، SOL ETF توسط مدیر دارایی Hashdex مستقر در برزیل با مشارکت یک بانک سرمایه گذاری محلی، BTG Pactual ارائه می شود. انتظار می رود موفقیت آن بر ایالات متحده تأثیر بگذارد تا تأیید خود را همانطور که در گزارش

 


توصیه شده برای شما:

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا