اخبار روزاقتصاد

با کاهش بیت کوین به زیر 59 هزار دلار، آلت کوین ها متحمل ضررهای سنگینی می شوند

با کاهش بیت کوین به زیر 59 هزار دلار، آلت کوین ها متحمل ضررهای سنگینی می شوند

در 28 آگوست، اکثر آلتکوین ها از جمله Fantom، Sui، FET و Lido DAO شاهد افت دو رقمی بودند، در حالی که بیت کوین، بزرگترین دارایی رمزنگاری، 6 درصد نسبت به گذشته کاهش یافت. روز.

در زمان نگارش، Fantom (FTM)، یک ابزار مقیاس‌پذیر پلتفرم بلاک چین برای DeFi در 24 ساعت گذشته 14 درصد کاهش یافته است. در همین بازه زمانی، حجم معاملات روزانه دارایی‌های کریپتو حدود 294 میلیون دلار بود در حالی که ارزش بازار آن 14 درصد کاهش یافته بود که اکنون به 1.219 میلیارد دلار می‌رسد.

Sui (SUI)، توکن اصلی شبکه بلاک چین Sui طبق داده‌های crypto.news، 11.8% کاهش یافت و به 0.8302 دلار مبادله شد. در همین بازه زمانی، حجم معاملات روزانه این توکن 343 میلیون دلار بود. در همین حال، ارزش بازار دارایی های رمزنگاری شده به 2.16 میلیارد دلار کاهش یافت و آن را به چهل و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ در هر CoinGecko رساند.

اتحاد سوپرهوش مصنوعی (FET)، مشارکت بین بلاک چین شبکه‌های Fetch.ai، SingularityNET و Ocean Protocol برای ایجاد هوش مصنوعی غیرمتمرکز نیز تحت تأثیر اقدام اخیر قیمت بیت‌کوین قرار گرفته‌اند. در زمان انتشار، در 24 ساعت گذشته 13.7 درصد کاهش داشت و به قیمت 1.22 دلار با حجم معاملات روزانه 525.6 میلیون دلار معامله شد. ارزش بازار توکن به 3 میلیارد دلار کاهش یافته است.

Lido DAO (LDO) نیز به رنگ قرمز دیده شد با افت 13 درصدی، در زمان انتشار با قیمت 1.04 دلار معامله شد. حجم معاملات روزانه آن به 109.3 میلیون دلار رسید، در حالی که این توکن شاهد کاهش ارزش بازار خود به 938 میلیون دلار بود. دارایی کریپتو به رتبه 80 در میان 100 ارز دیجیتال برتر سقوط کرده است.

بیت کوین به زیر 59 هزار دلار سقوط کرد

به دلیل نفوذ قابل توجه بیت کوین و تسلط بر بازار، کاهش شدید در بازار آلت کوین اغلب با عملکرد بیت کوین مرتبط است. کاهش قابل توجه قیمت تمایل به ایجاد یک اثر موجی در سراسر بازار ارزهای دیجیتال دارد که منجر به کاهش گسترده ارزش آلتکوین می شود زیرا اعتماد سرمایه گذاران کاهش می یابد و احساسات بازار نزولی می شود.

بیت کوین (BTC) در روز گذشته 6 درصد کاهش یافت و به 58609 دلار رسید صبح 28 آگوست پایین ترین و بالاترین قیمت آن در 24 ساعت به ترتیب 58059 دلار و 62963 دلار ثبت شد. علاوه بر این، شاخص ترس و طمع در حال حاضر 30 است، که نشان می‌دهد بازار ارزهای دیجیتال به ازای داده‌های آلترناتیو در وضعیت ترس قرار دارد.

اخرین گزارش از Glassnode نشان می دهد که افت اخیر قیمت بیت کوین با رسیدن بازار به وضعیت متعادلی مرتبط است که ممکن است دوام نداشته باشد. این گزارش بر روی نسبت MVRV تمرکز دارد، که با مقایسه قیمت فعلی بازار با قیمتی که آخرین بار سکه‌ها در آن جابه‌جا شده‌اند، سود یا زیان دارندگان بیت‌کوین را اندازه‌گیری می‌کند.

اخیراً، نسبت MVRV حول میانگین بلندمدت 1.72 قرار گرفته است، سطحی که معمولاً نشان دهنده تغییر بین بازار گاو و خرسی است. این نشان می دهد که پس از هیجان اولیه ETF های بیت کوین، سودآوری سرمایه گذاران کاهش یافته است که منجر به خنک شدن بازار شده و به کاهش اخیر قیمت کمک می کند.

برخی تحلیلگران افت اخیر قیمت بیت کوین را به تشدید درگیری روسیه و اوکراین مرتبط می دانند، جایی که دارایی های ریسک پذیر مانند بیت کوین اغلب اولین کسانی هستند که فروخته می شوند.

با این حال، Ash Crypto، تحلیلگر ارزهای دیجیتال گمان می‌زند که پول هوشمند در حال انباشت بیت کوین بین 50,000 و 65,000 دلار، پیش‌بینی می‌شود که پس از پایان مرحله انباشتگی، احتمالاً تا پایان سپتامبر، یک شکست رخ دهد.


Altcoins suffer heavy losses as Bitcoin drops below k - 1


بیشتر بخوانید:

ETF های بیت کوین نقطه ای خروجی 127 میلیون دلاری را به دلیل بزرگترین جریان منفی ARKB تا به امروز مشاهده می کنند

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا