اخبار روزفناوری

iFixit Teardown of Pixel 9 Pro طراحی دوگانه را نشان می دهد که دوام بهتر و تعمیرات آسان تر را امکان پذیر می کند

iFixit Teardown of Pixel 9 Pro طراحی دوگانه را نشان می دهد که دوام بهتر و تعمیرات آسان تر را امکان پذیر می کند

Google به شدت برای بهبود دوام کلی خود و تسهیل تعمیرات با بهبود مستمر طراحی کار کرده است. این امر به ویژه در سری جدید پیکسل 9 و ارتقاءهایی که ارائه کرده است، دیده می شود. اخیراً، حذف Pixel 9 Pro XL تغییرات اعمال شده برای این مدل را نشان می‌دهد تا فرآیند کلی تعمیر را یکپارچه کند و ما را طی مراحل مختلف رسیدگی به مشکلات تلفن و اینکه چگونه دیگر دردسرساز نیست، طی می‌کنیم.

تخریب Pixel 9 Pro تغییرات طراحی را برجسته می کند که حفظ و انجام تعمیرات آن را آسان می کند

پیش از این، دستگاه‌های Google Pixel طرح‌هایی نداشتند که از تعمیرات پشتیبانی می‌کرد و انجام این فرآیند را آسان می‌کرد. با این حال، این موضوع با ترکیب جدید پیکسل 9 تغییر کرده است و اخیراً Pixel 9 Pro XL به اشتراک گذاشته شده است. xl-cases/”> بهبودهایی در این سری انجام شده است که به دوام و رفع مشکلات سخت افزاری کمک می کند.

iFixit حذف Pixel 9 Pro XL ادعای Google را در مورد پایداری تلفن های Pixel 9 خود آزمایش کرد و نشان داد واقعا چقدر این گوشی ها قابل تعمیر هستند پیش از این، با پیکسل 6 پرو به بعد، باید صفحه نمایش را حذف می کردید تا ببینید مشکل چیست. با این حال، Pixel 9 Pro XL تغییر کرده است، زیرا دارای طراحی دو ورودی است که می‌توانید به هر دو قسمت جلو و عقب دسترسی داشته باشید، زیرا می‌توان آن‌ها را به‌طور مستقل حذف کرد.

اگر نیاز به تعویض باتری در Pixel 9 Pro دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پنل شیشه‌ای عقب را بردارید و می‌توانید از آنجا به آن دسترسی داشته باشید و تغییرات مورد نیاز را انجام دهید. iFixit این مؤلفه را شکننده توصیف کرد و در برداشتن آن بدون ایجاد آسیب مشکل داشت، اما اگر صفحه نمایش قبلاً آسیب دیده باشد، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. با این حال، برداشتن شیشه بالایی مشکلی ندارد.

pixel-9-pro-teardown-2
USB-C port

هر سال، کاربران از مشکلاتی در هنگام برداشتن باتری با « زبانه کششی سبک اره کشویی» شکایت می‌کنند که اساساً برای آسان‌تر کشیدن زبانه وجود دارد، اما از قضا اینطور نیست. این مشکل با Pixel 9 Pro XL بهبود نیافت و همچنان وجود دارد. یکی از تغییرات کلیدی اضافه شدن صفحه میانی در طراحی ورودی دوگانه است که نه تنها به جداسازی عناصر ساختاری کمک می‌کند، بلکه با اتصال آن به قطعه مرکزی، صفحه نمایش را بهتر ایمن می‌کند.

گفته می شود که سایر اجزای داخلی در طرف مقابل صفحه میانی قرار می گیرند که به چیدمان کمک می کند و به تعمیر و خنک شدن کمک می کند. پورت USB-C با یک تخته اختصاصی ارائه می‌شود که با توجه به اینکه چگونه یک برد جداگانه تعویض پورت را در صورت توقف کار آسان‌تر می‌کند، یک پیشرفت بزرگ است. از طرف دیگر، موتور ویبره اکنون بالای پورت است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا