اخبار روزفناوری

Lexar PLAY 2280 PCI-E Gen4 SSD را برای پلی استیشن 5 تا 8 ترابایت با هیت سینک راه اندازی کرد

Lexar PLAY 2280 PCI-E Gen4 SSD را برای پلی استیشن 5 تا 8 ترابایت با هیت سینک راه اندازی کرد

Lexar PLAY 2280 SSD سه ظرفیت ذخیره سازی مختلف، تا 8 ترابایت و سرعت PCIe Gen4 را برای انتقال سریع داده در پلی استیشن 5 ارائه می دهد.

SSD Lexar PLAY 2280 حداکثر سرعت خواندن 7400 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 6500 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کند، سازگار با PS5 و PC

Lexar در دسترس بودن جدیدترین SSD PCI-E Gen 4.0 خود به نام PLAY 2280 را اعلام کرده است که مخصوص کنسول پلی استیشن 5 ساخته شده است. SSD برای کنسول PS5 تست و تایید شده است اما با رایانه شخصی نیز کاملا سازگار است. SSD PLAY 2280 یک درایو ذخیره سازی معمولی 2280 فرم فاکتور است که تا 7400 مگابایت بر ثانیه خواندن متوالی و 6500 مگابایت بر ثانیه سرعت نوشتن متوالی را ارائه می دهد.

منبع تصویر: Lexar

با چنین سرعت انتقال سریع فوق‌العاده‌ای، انتظار داشته باشید که SSD PLAY 2280 به سرعت بازی‌ها و سیستم‌عامل را بارگیری کند و تجربه کلی را بهبود بخشد. چنین SSDهای پرسرعتی زمان بارگذاری را در مقایسه با درایوهای SATA سنتی به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند، و آنها را برای گیمرهای هاردکور و جدی که برای هر ثانیه ارزش قائل هستند، ایده‌آل می‌شوند.

SSD از حافظه پنهان HMB و SLC Dynamic برای بهبود عملکرد کلی، دسترسی سریع‌تر به داده‌ها و پاسخگویی سریع استفاده می‌کند. SSD PLAY 2280 مانند سایر SSD های ممتاز Lexar به شدت تست شده است و با طول عمر 1.5 میلیون ساعت ارائه می شود. دارای یک هیت سینک با تم سفید و خاکستری با طراحی شبیه به کنسول پلی استیشن 5 است و وقتی بار زیاد است گرما را دور نگه می دارد.

طبق گفته شرکت، کاربرانی که SSD PLAY 2280 را نصب می‌کنند، نیازی به حذف یا انتقال بازی‌ها از کنسول ندارند، اما می‌توانند به سادگی بازی‌های مورد علاقه خود را مستقیماً از SSD بازی کنند. مدیر بازاریابی محصول، شری چیانگ، گفت:

SSD PLAY 2280 همراه مناسبی برای PS5 است که فضای ذخیره‌سازی اضافی زیادی را ارائه می‌کند، توانایی بازی مستقیم از درایو و عملکردی که گیمرها می‌خواهند،

< /blockquote>

برای اطمینان از اینکه SSD می تواند بودجه و همچنین نیازهای کاربر را برآورده کند، در ظرفیت های ذخیره سازی 2 ترابایت، 4 ترابایت و 8 ترابایت عرضه می شود. در حالی که 2 ترابایت و 4 ترابایت برای ذخیره چند ده عنوان Triple-A کافی است، نسخه 8 ترابایتی می تواند بیش از 150 بازی AAA (50 گیگابایت حجم متوسط ​​هر بازی) را ذخیره کند.

SSD با ضمانت 5 ساله ارائه می شود و در حال حاضر برای خرید در Amazon.com در دسترس است. SSD Lexar PLAY 2280 PCI-E Gen 4.0 با ظرفیت 4 ترابایت برای فروش با MSRP 379.99 دلار راه اندازی شد. با این حال، نسخه‌های 2 ترابایتی و 8 ترابایتی در سه ماهه چهارم سال 2024 عرضه می‌شوند و گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا