اخبار روزفناوری

پس از 13 سال، جدیدترین حرکت اسنپ چت ممکن است واتس اپ و اینستاگرام را مجبور کند تا بالاخره یک اپلیکیشن بومی آی پد را راه اندازی کنند.

پس از 13 سال، جدیدترین حرکت اسنپ چت ممکن است واتس اپ و اینستاگرام را مجبور کند تا بالاخره یک اپلیکیشن بومی آی پد را راه اندازی کنند.

Snap سرانجام تصمیم گرفت یک برنامه بومی برای نمایشگر بزرگتر iPad منتشر کند و این به روز رسانی 13 سال پس از عرضه این برنامه در دستگاه های iPhone و Android ارائه می شود. در حالی که اسنپ گامی به سمت صفحه نمایش بزرگتر برداشته است، متا در برابر ایده آوردن اپلیکیشن های اینستاگرام و واتس اپ به آی پد مقاومت می کند و غول رسانه های اجتماعی می تواند از این رویکرد درس بگیرد.

Snapchat یک برنامه بومی برای iPad منتشر کرده است که احتمالاً راه را برای دنبال کردن اینستاگرام و واتس اپ پیشرو می کند

اگر نمی‌دانید، کاربران خواستار یک برنامه اختصاصی WhatsApp و اینستاگرام برای iPad شده‌اند. ، و در حالی که راه حل هایی برای دریافت آن وجود دارد، پشتیبانی بومی هنوز وجود ندارد. آی‌پد دستگاه بسیار توانمندی است و منطقی است که این شرکت برنامه خود را روی دستگاه میزبانی کند که از نمایشگر بزرگ‌تر بهره می‌برد. پشتیبانی بومی Snapchat از iPad به کاربران امکان می دهد تا بهتر از ویژگی های جدید استفاده کنند.

پیش از این، Snapchat برای iPad برای iPad بهینه‌سازی نشده بود، و باعث می‌شد افراد از این برنامه با وضوح بسیار پایین‌تری با حاشیه‌های غول‌پیکر در هر طرف استفاده کنند. با پشتیبانی بومی، رابط برنامه اکنون کاملاً برای صفحه نمایش iPad بهینه شده است و هیچ فضای سیاه خالی باقی نمی گذارد. باید توجه داشته باشید که رابط برنامه در حال حاضر به صورت عمودی قفل شده است، به این معنی که نمی‌توانید آن را بچرخانید، حتی اگر کلید را روشن کنید.

Snapchat اکنون پشتیبانی بومی را برای iPad ارائه می دهد! این بدان معناست که Snapchat تمام صفحه یک iPad را پر می‌کند و در هنگام عکس‌برداری یک بوم بزرگ‌تر را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد دوستان بیشتری را در برگه‌های دوم و چهارم ببینید.

اسنپ چت ابتدا برنامه خود را در سال 2011 بر روی آیفون منتشر کرد و اکنون، 13 سال بعد، سرانجام این برنامه در iPad وارد شده است. اسنپ ​​چت اخیراً طیف گسترده ای از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است که همه آنها در iPad در دسترس خواهند بود. همچنین یک دستیار هوش مصنوعی وجود دارد که می توانید از آن برای بررسی ویژگی های جدید استفاده کنید. اگر علاقه مند هستید، Snapchat برای همه آیپدهای دارای iPadOS 13 و بالاتر به صورت رایگان از App Store در دسترس است. نسخه ها.

ورود اسنپ چت به iPad می تواند به واتس اپ و اینستاگرام انگیزه ای برای انتشار پشتیبانی بومی برای دستگاه در حالی که اگر می‌خواهید از پلتفرم‌ها روی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر استفاده کنید، همه چیز به ترجیحات شخصی خلاصه می‌شود، همیشه بهتر است یک اکوسیستم در سراسر دستگاه‌ها اجرا شود. ما هنوز نمی دانیم که متا روی یک برنامه واتس اپ و اینستاگرام برای iPad کار می کند یا خیر، اما به محض اینکه اطلاعات اضافی در دسترس باشد به شما اطلاع خواهیم داد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا