اخبار روزاقتصاد

استخراج کننده بیت کوین Vortex Brands سهام MicroStrategy را در ترازنامه قرار می دهد

استخراج کننده بیت کوین Vortex Brands سهام MicroStrategy را در ترازنامه قرار می دهد

شرکت استخراج بیت کوین Vortex Brands خرید سهام MicroStrategy را به عنوان بخشی از یک استراتژی جدید برای استفاده از مدل کسب و کار متمرکز بر بیت کوین و افزایش سرمایه گذاری خود آغاز کرده است.

شرکت

کریپتو ماشین Vortex Brands استراتژی سرمایه گذاری جدیدی را با خرید آغاز کرده است. سهام MicroStrategy، حرکتی با هدف سرمایه گذاری از رویکرد محوری بیت کوین.

با استراتژی جدید، شرکت استخراج بیت کوین 10 سهم اولیه MSTR را خریداری کرد و قصد دارد در 28 آگوست، “حداقل این تعداد سهام ماهانه و گزارش دارایی های هر سه ماهه” را اضافه کند خبرنامه مطبوعاتی خوانده می شود. تاد هیگلی، مدیرعامل Vortex Brands می‌گوید ادغام سهام MicroStrategy در پورتفولیوی شرکت به آن امکان می‌دهد “از استراتژی آربیتراژی که MicroStrategy بین بازارهای عمومی شرکت و ارزش بیت‌کوین به کار می‌برد، استفاده کند.”

«این حرکت با چشم‌انداز مثبت ما برای بیت‌کوین و اعتقاد ما به دارایی‌های سخت، از جمله دارایی‌های دیجیتال خاص، به‌عنوان سرمایه‌گذاری ترجیحی و فعالیت تجاری در محیط امروزی پس از تورم پایین، همسو است.»

مدیر عامل شرکت Vortex Brands، تاد هیگلی

این استراتژی در بحبوحه فعالیت در چشم انداز سرمایه گذاری بیت کوین با تمرکز بر MicroStrategy به عنوان یکی از بزرگترین عمومی ها (BTC).

اوایل ماه اوت، خدمات بازنشستگی ملی کره جنوبی افشای سرمایه گذاری قابل توجهی در MicroStrategy، با خرید نزدیک به 34 میلیون دلار سهام در سه ماهه دوم. NPS 24500 سهم را با قیمت متوسط ​​1377.48 دلار خریداری کرد که پس از تقسیم سهام اخیر 10 به 1، منجر به نگهداری 245000 سهم به ارزش تقریبی 32.3 میلیون دلار بر اساس آخرین قیمت پایانی 131.9 دلاری شده است.

NPS علاوه بر سرمایه گذاری در MicroStrategy، بخش بزرگی از Coinbase را نیز در اختیار دارد. سهام، با 229807 سهم به ارزش بیش از 45 میلیون دلار، که نشان دهنده علاقه رو به رشد به فضای کریپتو است.

با آخرین استراتژی سرمایه گذاری، Vortex Brands همچنین در حال آماده شدن برای پرده برداری از یک بخش جدید با هدف تنوع بخشیدن به جریان های درآمدی خود و در عین حال افزایش عملیات استخراج بیت کوین خود برای افزایش انباشت کریپتو است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا