اقتصاد

Bitwise CIO می‌گوید اظهارات پاول می‌تواند جرقه‌ای برای صعود جدید بیت‌کوین باشد

Bitwise CIO می‌گوید اظهارات پاول می‌تواند جرقه‌ای برای صعود جدید بیت‌کوین باشد

Bitwise مت هوگان، مدیر ارشد فناوری اطلاعات آمریکا معتقد است که اظهارات اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده می تواند شعله ور شود. یک بازار صعودی جدید برای بیت کوین.

هوگان، در 27 آگوست توجه به سرمایه گذاران، تاکید کرد که بیانیه پاول کاهش یافته است برخی از ابهامات پیرامون بیت کوین.

در ۲۱ اوت، پاول اشاره کرد که کاهش نرخ بهره قریب الوقوع است. این پیام باعث ایجاد خوش بینی در بین سرمایه گذاران شده است که معتقدند نرخ های پایین تر به نفع بیت کوین است.

چرا بیت کوین افزایش خواهد یافت

هوگان خاطرنشان کرد که اظهارات پاول نشانه شروع چرخه کاهش نرخ در سال های 2024-2025 است. به گفته وی، معاملات آتی CME اکنون 100 درصد احتمال کاهش نرخ را در جلسه سپتامبر پیش بینی می کند، با احتمال کاهش 200 واحدی (2 درصدی) در سال آینده.

از لحاظ تاریخی، چنین کاهش نرخ هایی وجود دارد. برای دارایی های پرخطر مانند بیت کوین مطلوب بوده است. هوگان توضیح داد که نرخ‌های پایین‌تر ضریب تنزیل مورد استفاده برای محاسبه ارزش دارایی‌های بلندمدت را کاهش می‌دهد که باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود. علاوه بر این، کاهش نرخ تمایل به تقویت احساسات بازار دارد.

در نتیجه، هوگان معتقد است که با توجه به چشم‌انداز روشن‌تر بازار، ممکن است سرمایه‌گذاران حاشیه‌نشین اکنون اقدامی انجام دهند. او اظهار داشت:

“یکی از قدیمی ترین گفته ها در سرمایه گذاری این است که “با فدرال رزرو مبارزه نکنید.” فدرال رزرو در حال افزایش نرخ بهره است. اما این ضرب المثل برعکس عمل می کند. وقتی نرخ‌ها پایین می‌آیند، «با فدرال رزرو مبارزه نکنید» به این معنی است که «در حالی که دارایی‌های پرخطر بالا می‌روند کنار ننشینید».

هوگان اذعان کرد که بازار صعودی ممکن است نتواند به دلیل عدم قطعیت های مداوم ساده باشید. اینها عبارتند از انتخابات آتی ایالات متحده، بالقوه Mt. Gox و فروش بیت کوین دولت ایالات متحده، و امکان اقدامات اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) قبل از پایان سال مالی.

علیرغم این نگرانی ها، هوگان معتقد است که بیانیه پاول آغاز خواهد شد. از یک “عصر جدید” برای BTC.

Osprey Funds

پیش بینی صعودی هوگان به دنبال برنامه های محکم او برای به دست آوردن دارایی های رقیب Osprey Bitcoin Trust بود.

بر اساس یک 27 آگوست بیانیه، Bitwise دارایی های OBTC را به مبلغی نامشخص به دست خواهد آورد. وب‌سایت Osprey نشان می‌دهد که دارایی‌های تراست آن تا 26 آگوست بیش از 123 میلیون دلار تحت مدیریت بوده است.

بر اساس در این معامله، دارندگان واحد OBTC سهام BITB را در یک توزیع انحلال دریافت خواهند کرد. این معامله همچنین به گونه ای طراحی شده است که طبق قوانین مالیات بر درآمد فدرال ایالات متحده برای دارندگان واحد OBTC معاف از مالیات باشد.

Osprey Funds اظهار داشت که جزئیات بیشتر در یک بیانیه ثبت نام ارائه خواهد شد که باید در SEC ثبت شود.

>

انتظار می‌رود این تراکنش در اواخر سال جاری بسته شود، در انتظار شرایط بسته شدن مرسوم.

در این مقاله ذکر شده است
ارسال شده در: بیت کوین، ایالات متحده، رمز

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا