پیامک

چگونه از چشم زخم در امان باشیم ؟

چگونه از چشم زخم در امان باشیم ؟

چگونه از چشم زخم در امان باشیم ؟

همانطور که میدانید چشم زخم اتفاقی اسن که در بین مسلمان وجود دارد ولی مشخص نیست که چه کسی چشمان یه اصطلاح شوری دارد. اگر توضیح کامل تری درباره چشم زخم یا همان چشم شور بخواهیم بدهیم این است که  برخی از چشم ها اثری بر زندگی یا موفقیت فرد میگذارد که کلا زندگی فرد را تغییر میدهد و همه چیز عوض میشود .در بسیاری از کتب ها دلیل علمی چشم زخم درا بیان کرده اند . چشم زخم از حسادت می اید یا حتی ممکن است به صورت ناخواسته باشد و حتما منشآ حسادت ندارد. 

 

چگونه از چشم زخم در امان باشیم ؟

دعای چشم زخم و موضوع سحر و جادو و دعانویسی

اینکه هرکسی بخواهد دعا بنویسد و خود را پیشگو بداند یک فرد سوء استفاده گر بیش نیست و مطمعن باشید او برای پول کاری را می کند که هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارد، دعانوشتن کسانی می توانند انجام دهند که معانی قرآن را کاملا حفظ باشند و بتوانند از داخل قرآن دعایی به شما بدهند آن هم بدون پول و برای ثواب  این کار را انجام دهد. 

کسانی که خود را وصل می کنند به خداوند و می گویند ما از طریق فال یا غیب گویی با ما صحبت می کنند حیله گران بیش نیستند و همچین موردهایی وجود ندارد. 

البته این نکته را نباید فراموش کرد که سحر و ارتباط با اجنه علمی است که از گذشته تاکنون بوده و الان هم کسانی دارای این علم هستند، ولی شرعاً یاد گرفتن سحر و استعمال آن حرام است.البته یاد گرفتن این علوم برای کسانی که هدفشان ابطال سحر و یا مبارزه با مدعیان دروغین نبوت است، انجام دهند اشکال ندارد.چون هدف اصلی آنان هم قطعا پول نیست و فقط کمک به آن دسته از مردم است.

توضیح ساده برای دفع سحر و جادو به نقل از عالمی بزرگ

سحر از مقولاتی است که در قرآن کریم نیز بدان اشاره شده و هنوز هم اندک افرادی هستند که سحر و جادو می کنن و دعای چشم زخم هم یکی از کارهایی است که می توان با دعاهایی از سوی افراد مطمعن اینکار خود را در برابر چشم زخم محفوظ نگه داریم و حتی دعاهایی مخصوص کسانی که فکر می کنند طلسم و جادو شده اند .آیت‌الله بهجت برای رفع آن دستوراتی را توصیه فرمودند که بیشتر بر مبانی قرآنی استوار است.

چگونه از چشم زخم در امان باشیم ؟

دعاهای مخصوص کسانی که فکر می کند جادو شده اند یا مرتب دچار چشم زخم می شوند

۱- قرآن کوچک همیشه همراه داشته باشید.

۲- معوذتین [سوره‌های مبارکه فلق و ناس] را بخوانید و تکرار نمایید.

۳- آیه‌ الکرسی را بخوانید و در منزل نصب نمایید.

۴- چهار قل [سوره‌های مبارکه توحید، کافرون، فلق و ناس] را بخوانید و تکرار نمایید، خصوصاً وقت خواب.

۵- در موقع اذان با صدای نسبتاً بلند اذان بگویید.

۶- روزی ۵۰ آیه از قرآن کریم را با صدای نسبتاً بلند بخوانید.

(کتاب پرسش‌های شما و پاسخ‌های آیت‌الله بهجت _ جلد اول)

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا