اقتصاد

شبکه بیس کوین بیس از 1 میلیون آدرس فعال روزانه فراتر رفته و از رقبا پیشی گرفته است

شبکه بیس کوین بیس از 1 میلیون آدرس فعال روزانه فراتر رفته و از رقبا پیشی گرفته است

Coinbase لایه 2 Base اخیراً به یک نقطه عطف کلیدی دست یافته است و به بیش از 1 میلیون رسیده است. آدرس‌های فعال روزانه.

طبق داده‌ها از پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین GrowThePie، شبکه لایه ۲ اتریوم برای اولین بار در 24 آگوست، زمانی که آدرس های فعال آن به 1.05 میلیون رسید، از مرز 1 میلیون گذشت.

Coinbase Base
آدرس‌های فعال روزانه Coinbase Base منبع GrowThePie

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Token Terminal این را تأیید کرد و رشد Base را با دیگر شبکه‌های لایه 2 مقایسه کرد و به این نتیجه رسید که راه‌حل Coinbase دارای از رقبای خود بهتر عمل کرد.

< figure id="attachment_440567" aria-describedby="caption-attachment-440567" class="wp-caption aligncenter">Base Vs Other Layer-2 networksپایه در مقابل. سایر شبکه‌های لایه 2 (منبع: Token Terminal)

تراکنش‌های با رکورد بالا

بدون تعجب، این نقطه عطف به رکورد بالای تعداد تراکنش‌ها در شبکه تبدیل شده است. .

داده‌های GrowThePie نشان می‌دهد که Base بیش از 4 میلیون تراکنش را در 24 ساعت گذشته پردازش کرده است، در حالی که Arbitrum —بزرگترین شبکه لایه 2 اتریوم با ارزش کل قفل شده—تنها 1.97 میلیون تراکنش را در مدت مشابه تسهیل کرد.

Ethereum Layer-2 Networks Transaction Volume
حجم تراکنش های شبکه های لایه 2 اتریوم منبع GrowThePie

علاوه بر این، کل فعالیت معاملاتی صرافی غیرمتمرکز در سراسر Base اخیراً افزایش یافته است. براساس داده‌های DeFillama، این شبکه اکنون حدود 10٪ از حجم این بخش را در پشت Binance Smart Chain (BSC) اما از شبکه های بلاک چین اصلی لایه 1 مانند Avalanche< /a> و Tron.

قابل توجه، Token Terminal اظهار داشت که شبکه Base 84٪ از آدرس‌های فعال روزانه در Uniswap، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز در صنعت.

Uniswap active addressesآدرس های فعال روزانه در Uniswap توسط Chains (منبع: Token Terminal)

تحلیلگران بازار اهمیت این اعداد را برجسته کردند و با اشاره به پذیرش قوی Base با وجود فقدان توکن بومی، بر خلاف دیگر شبکه های لایه 2. در عوض، Base توانسته کاربران رو به افزایشی را جذب کند. /a> به پلتفرم خود از طریق ویژگی های قابلیت همکاری یکپارچه و معرفی چندین نوآوری‌ها.

این باعث شد تا در عرض یک سال پس از راه‌اندازی، به دومین شبکه بزرگ لایه ۲ اتریوم تبدیل شود. data L2Beats نشان می‌دهد که سهم بازار آن در حدود 17٪ است و ارزش کل دارایی‌های قفل شده روی آن 6.3 میلیارد دلار است.

Basenames راه اندازی شد

در همین حال، این نقاط عطف مهم مصادف با راه اندازی اخیر شبکه Basenames است.

در 21 آگوست، Basenames را معرفی کرد که به کاربران امکان می داد نامی را خریداری کنند. به آدرس های کیف پول پایه آنها پیوند داده شده است. این سرویس که بر روی پلت فرم Ethereum Name Service ساخته شده است، با هدف تقویت ارتباط بین کاربران در Base.

تا 26 آگوست، جسی پولاک، توسعه‌دهنده اصلی Base اعلام کرد که Basenames در هفته اول خود 200000 کاربر جذب کرده است. پولاک همچنین نشان داد که شبکه در حال کاوش با استفاده از دامنه‌های چند آدرس با Basename است و به کاربران اجازه می‌دهد برای پیوند چندین آدرس به یک نام واحد.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا