ورزش

گزارشی از سه بازیکن سابق آمیان فرانسه در لیگ برتر فوتبال ایران

گزارشی از سه بازیکن سابق آمیان فرانسه در لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه سپاهان در جدیدترین اقدام خود اقدام به جذب «ابوبکر کامارا» مهاجم فصل گذشته الجزیره امارات کرده است. این بازیکن ملیتی موریتانی – فرانسوی دارد و برای تیم ملی موریتانی بازی می‌کند.

سایت فرانسوی زبان «le۱۱hdf» در گزارشی به حضور ۳ بازیکن سابق تیم فوتبال آمیان فرانسه در فصل جدید لیگ برتر ایران پرداخته است. در گزارش این سایت آمده است: «ابوبکر کامارا»، همچون «گائل کاکوتا»، تصمیم گرفته است که این تابستان به لیگ ایران بپیوندد. این مهاجم ۲۷ ساله به باشگاهی پیوسته است که اخیراً «استیون انزونزی»، دیگر بازیکن سابق باشگاه آمیان را به خدمت گرفته بود.

پس از پیوستن گائل کاکوتا به استقلال، ابوبکر کامارا و استیون انزونزی هم به تیم سپاهان ملحق شده اند. سپاهان فصل گذشته در لیگ برتر ایران در جایگاه سوم قرار گرفت و اکنون در آغاز فصل جدید صدرنشین است. این ملی‌پوش موریتانیایی (با ۲۶ بازی ملی و ۸ گل) قرارداد دو ساله‌ای با سپاهان امضا کرده است. در این تیم، برایان دابو، دیگر بازیکن فرانسوی که سابقه بازی در تیم‌های مونپلیه و سن‌اتین را در کارنامه خود دارد، حاضر است.

کامارا که در بلژیک شناخته شد و در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در آمیان به شهرت رسید (با ۴۶ بازی و ۱۶ گل)، از آن زمان در کشورهای مختلفی بازی کرده است؛ از جمله انگلستان (باشگاه فولام)، ترکیه (ینی‌مالاتیااسپور)، بازگشت به فرانسه با دیژون، یونان (آریس سالونیک، المپیاکوس)، امارات متحده عربی و حالا ایران؛ او در سن ۲۹ سالگی آماده است تا هفتمین کشور دوران حرفه‌ای خود را پس از فصلی که تنها ۱۱ بازی در باشگاه الجزیره انجام داد، تجربه کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا