اخبار روزاقتصاد

CME برای جذب سرمایه گذاران خرده فروشی، معاملات آتی بیت کوین کوچک را راه اندازی می کند

CME برای جذب سرمایه گذاران خرده فروشی، معاملات آتی بیت کوین کوچک را راه اندازی می کند

گروه CME قرار است در 30 سپتامبر قرارداد آتی بیت کوین جدیدی را با نام معاملات آتی بیت کوین جمعه معرفی کند و در انتظار تایید نظارتی است.

این قراردادهای کوچکتر برای جذب سرمایه گذاران خرد طراحی شده اند که ممکن است پیشنهادات موجود یا قیمت بیت کوین را پیدا کنند (BTC) خیلی بزرگ و گران است. 

قیمت یک پنجاهم بیت کوین، معاملات آتی بیت کوین – یا قراردادهای BFF – به صورت نقدی تسویه خواهد شد، به این معنی که آنها در ارزهای دیجیتال تسویه نمی کنند. آنها هر جمعه منقضی می‌شوند و به معامله‌گران گزینه‌ای در دسترس و انعطاف‌پذیرتر برای مدیریت قرار گرفتن در معرض بیت‌کوین خود ارائه می‌دهند، طبق یک بیانیه مطبوعاتی. 

قراردادهای BFF هر پنج‌شنبه برای معاملات جمعه بعد فهرست می‌شوند و به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهند نزدیک‌ترین دو جمعه را در هر زمان معین معامله کنند. هدف این محصول جدید کمک به سرمایه گذاران برای کاهش نوسانات قیمت آخر هفته با ردیابی دقیق قیمت لحظه ای بیت کوین است.

پیش از این در 27 آگوست، نزدک اعلام کرد قصد دارد معاملات گزینه های شاخص بیت کوین را فهرست کند که قیمت بیت کوین ارائه شده توسط شاخص CME CF Bitcoin Real-Time را ردیابی می کند. 

قراردادهای بیت کوین

Giovanni Vicioso، رئیس جهانی محصولات CME Cryptocurrency گروه CME، تأکید کرد که این قراردادها به معامله‌گران نهادی و خرده‌فروشی اجازه می‌دهد تا قرار گرفتن در معرض بیت کوین خود را در یک صرافی تنظیم‌شده تنظیم کنند. 

قراردادها مطابق با نرخ مرجع CME CF بیت کوین، نوع نیویورک، نماد نماد “BRRNY”، معیاری است که توسط ETF بیت کوین، افزایش نقدینگی و بازار کارایی در ساعات معاملاتی ایالات متحده.

“با تسویه حساب به BRRNY، معیاری که توسط ETF های پیشرو بیت کوین نقطه ای استفاده می شود، معامله گران همچنین از نقدینگی رو به رشد و توانایی گرفتن موثرتر حرکات بازار در طول ساعات ایالات متحده سود خواهند برد.”

جیوانی ویسیوسو. 

Interactive Brokers، Plus500 و Webull حمایت خود را از راه‌اندازی اعلام کرده‌اند و انعطاف‌پذیری، مقرون‌به‌صرفه بودن و جذابیت محصول را برای طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران – عمدتاً سرمایه‌گذاران خرده‌فروش، برجسته کرده‌اند.

این راه‌اندازی بخشی از تلاش‌های مداوم گروه CME برای گسترش عرضه‌های مشتقات ارزهای دیجیتال به دنبال موفقیت محصولات آتی بیت کوین و میکرو بیت کوین.

در اوایل سال جاری، SEC تأیید کرد تجارت ETF بیت کوین نقطه ای، که باعث شد بسیاری از مؤسسات مالی بزرگ برای ETF بیت کوین خود ثبت نام کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا