اخبار روزفناوری

AirPods Pro 3 با حذف نویز فعال بهتر از مدل نسل فعلی وارد می شود، ادعای شایعه جدیدی دارد. هیچ چیز دیگری ذکر نشده است

AirPods Pro 3 با حذف نویز فعال بهتر از مدل نسل فعلی وارد می شود، ادعای شایعه جدیدی دارد. هیچ چیز دیگری ذکر نشده است

گزارش شده است که اپل از AirPods 4 خود در طول “It’s رویداد Glowtime که در 9 سپتامبر آغاز می‌شود. با این حال، این شرکت نسخه Pro از هدفون‌های بی‌سیم خود را فراموش نکرده است، زیرا شایعه‌ای جدید در حال انتشار است و بیان می‌کند که AirPods Pro 3 دارای ویژگی‌هایی خواهد بود. حذف نویز فعال بهتر از «نسخه قبلی» یا، در این مورد، AirPods Pro 2.

AirPods Pro 2 قبلاً برای ویژگی “حداکثر نویز فعال تا دو برابر” تبلیغ شده است، که نشان می دهد AirPods Pro 3 یک ارتقاء اساسی دریافت خواهد کرد

این شایعه توسط Kosutami در X منتشر شده است، و اگر منصفانه باشیم، عرضه AirPods Pro 3 مدت‌ها به تعویق افتاده است، زیرا AirPods Pro 2 دو سال پیش وارد بازار شد و بهبودهای جزئی را نسبت به اولین نسخه به همراه داشت، مانند باتری کمی ارتقا یافته است. عمر و یک نوع پیشرفته از چیپست H1. متأسفانه، منبع اطلاعات جزئیات بیشتری در مورد جنبه حذف نویز فعال ذکر نکرد. با این حال، هنگامی که از او در مورد جدول زمانی راه اندازی بالقوه AirPods Pro 3 سؤال شد، او به سادگی پاسخ داد «به زودی»، به این معنی که می‌توانیم یک شرکت‌کننده غافلگیرکننده در رویداد 9 سپتامبر داشته باشیم.

MacRumors گزارش داده است که اپل قبلاً هدفون‌های بی‌سیم جدید خود را با قابلیت حذف نویز فعال تا دوبرابر نسخه قبلی تبلیغ کرده بود و اشاره می‌کند که AirPods Pro 3 می‌تواند آن را به سطح بالاتری برساند. با این حال، جنبه های دیگری نیز وجود دارد که ما هنوز از آنها اطلاعی نداریم. به عنوان مثال، آیا حذف نویز فعال به‌روزرسانی شده تأثیر نامطلوبی بر عمر باتری خواهد داشت یا اپل اندازه سلول AirPods Pro 3 را افزایش می‌دهد که منجر به افزایش زمان اجرا می‌شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا